چهارشنبه, 11 آذر 1394 20:45

با دید در شب، قرار است چهره ی واقعی الهام چرخنده را ببینید

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما- ازاواخر شهریور ماه "رضا رشیدپور"برنامه جدیدی را ، نه روآنتن تلویزیون،نه روشبکه ماهواره ای بلکه روی سایت آپارات می برد به نام "دید در شب". گر چه قبل از شروع دید در شب و با پخش انونس دودقیقه ای این برنامه گفتگو محورو اصولا یک برنامه اینترنتی ، خیلی این برنامه جدی گرفته نمیشد اما حضور مهمان های خاص موجب شد تا به این برنامه اعتنای بیشتری داشته باشیم .میهمانانی چون علی کفاشیان، مصطفی کواکبیان، امیر تتلو، محمد اصفهانی و...حالا نیز برنامه ای با حضور الهام چرخنده که قرار است چهره واقعی خود را نشان دهد

 

 

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین، رضا رشید‌پور از حضور الهام چرخنده در برنامه چالشی «دید در شب» خبر داد و گفت: پس از ماجرای انتشار ویدیوی خاص از سخنرانی خانم چرخنده در دانشگاه و حاشیه های پیرامون آن، ایشان روبروی من نشستند و به شفاف‌ترین پرسش هایم پاسخ گفتند.

مجری و کارگردان «دید در شب» از بررسی تمام حاشیه‌های دو سال گذشته در مورد الهام چرخنده خبر داده و به مخاطبان وعده داده تا با چهره بدون روتوش چرخنده به زودی آشنا خواهند شد.

این برنامه قرار است روز پنج‌شنبه  12 آذردر سایت آپارات در دسترس بینندگان قرار بگیرد.

برنامه «دید در شب» مصاحبه‌های چالشی رشیدپور به سبک هارد تاک با میهمانان برنامه است. در این برنامه بدون ملاحظات معمول و بی‌پرده، مهمانان به سوالات مجری برنامه پاسخ می‌دهندو عکس العمل های آنها از طریق کارشناسان هم زمان ارزیابی می شود..

هفته گذشته با انتشار ویدیوی سخنرانی الهام چرخنده  در دانشگاه و درگیری لفظی او با یکی از دانشجویان، این بازیگر بار دیگر خبرساز شد.

الهام چرخنده ضمن توضیحاتی درباره این جنجال گفته بود: واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه‌ها می‌روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه‌های مجازی از من دست به دست می‌چرخد و صحبت من را نشان می‌دهد تدوین و تکه تکه شده  است. مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست به دست می چرخانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید