شنبه, 04 دی 1395 22:50

ساخت سریال شهرزاد متوقف شد! / توضیحات روابط عمومی شهرزاد درباره چرایی توقف تولید سریال

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)
ساخت سریال شهرزاد متوقف شد! / توضیحات روابط عمومی شهرزاد درباره چرایی توقف تولید سریال ساخت سریال شهرزاد متوقف شد!

سی و یک نما- در حالی که تولید سریال شهرزاد به نیمه راه رسیده بود و حتی حسن فتحی از ادامه تولید این سریال برای پخش در شبکه نمایش خانگی خبر داده بود، در خبرها آمده بود که به خاطر مسائل مالی و عدم توان پرداخت دستمزد عوامل و بازیگران پروژه سریال شهرزاد تعطیل شده است. اما روابط عمومی سریال ضمن تایید ایجاد وقفه چندروزه در مسیر تولید این سریال مساله را مرتبط با مشکل جسمی کارگردان سریال خود دانست.


در خبرهای چند ساعت پیش آمده بود که: تولید فصل دوم سریال شهرزاد پس از حواشی به وجود آمده توسط تهیه کننده و سرمایه گذار این سریال به علت مسائل مالی و عدم توان پرداخت دستمزد عوامل و بازیگران متوقف شد.

در حالی که تولید سریال شهرزاد به نیمه راه رسیده بود و حتی حسن فتحی از ادامه تولید این سریال برای پخش در شبکه نمایش خانگی خبر داده بود، ظاهرا مسائل مالی و عدم توان پرداخت دستمزد عوامل و بازیگران پروژه سریال شهرزاد را تعطیل کرده است.

به گزارش سی و یک نما و به نقل از روابط عمومی «شهرزاد2» در کنار تأیید ایجاد توقفی چندروزه در مسیر تولید این سریال این مسأله را مرتبط با مشکل جسمی کارگردان سریال دانست. در حالی که در ساعات گذشته خبری درباره توقف تولید فصل دوم سریال «شهرزاد» به دلیل بروز مشکلات مالی در رسانه ها منتشر شده بود اما روابط عمومی سریال این خبر را تکذیب کرد.

روابط عمومی «شهرزاد۲» در کنار تأیید ایجاد توقفی چندروزه در مسیر تولید این سریال این مسأله را کاملا بی ربط با ادعاهای برخی رسانه ها درباره ایجاد مشکلات مالی دانست. برطبق اعلام روابط عمومی مشکل اصلی سریال، ناراحتی جسمی کارگردان سریال حسن فتحی بوده است؛ فتحی از سال گذشته با مشکل دیسک کمر روبرو بوده و همان زمان هم یک بار کمرش را جراحی کرد. با این حال فشار کاری بالای تولید «شهرزاد۲» موجب شده مشکل دیسک کمر این کارگردان در روزهای اخیر عود کرده و او مجبور شود تحت نظر پزشک معالج به فیزیوتراپی و استراحت مطلق بپردازد؛ با پایان فیزیوتراپی ظرف چند روز آینده فیلمبرداری «شهرزاد۲» از سر گرفته خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید