یکشنبه, 14 آذر 1395 00:10

پخش سریال همسایه ها یک هفته به تعویق افتاد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پخش سریال همسایه ها یک هفته به تعویق افتاد پخش سریال همسایه ها یک هفته به تعویق افتاد

سی و یک نما- سریال تلویزیونی «همسایه‌ها» که قرار بود از امشب روی آنتن شبکه دو برود، به دلیل همزمانی تولید و پخش با تاخیر یک هفته‌ای مواجه شده است.

 

علیرضا سبط‌احمدی، تهیه‌کننده سریال تلویزیونی همسایه‌ها درباره روند تولید این اثر به جام‌جم گفت: تا به امروز 60 درصد از تصویربرداری سریال همسایه‌ها به پایان رسیده و گروه در لوکیشن آیت‌الله کاشانی مستقر و مشغول ضبط هستند. همزمان با تصویربرداری، نگارش، تدوین و صداگذاری هم ادامه دارد. تیتراژ سریال را هم وحید تاج خوانده است. وی درباره زمان پخش این سریال افزود: قرار بود پخش سریال از شنبه شروع شود، اما بنا به درخواست خودم به تاخیر افتاد و از شنبه هفته آینده روی آنتن می‌رود. دلیل تاخیر در پخش سریال هم به همزمانی تولید برمی‌گردد. علاقه‌مند نبودم از کیفیت سریال بزنیم تا بموقع به آنتن برسد. بنابراین با یک هفته تاخیر پخش می‌شود تا دقت نظرمان در هنگام تولید بیشتر باشد و سریالی روی آنتن بفرستیم که مردم از تماشای آن لذت ببرند.

سریال همسایه‌ها با بهره بردن از فضایی شاد و مفرح که بازیگران متفاوتی هم در آن حضور دارند، تلاش دارد مخاطبان شبکه دو را سرگرم کند. در همسایه‌ها جواد رضویان، مهران غفوریان، اصغر سمسارزاده، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، پوراندخت مهیمن، شهین تسلیمی، سپند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه پاکدل، آذین رئوف و محمدرضا شیرخانلو به ایفای نقش می‌پردازند.

بخشی از سریال را آرش معیریان کارگردانی کرد، اما به دلیل پیش آمدن سانحه‌ای برای او، مهران غفوریان کارگردانی سریال را به‌عهده دارد. وی پس از گذشت سال‌ها از کارگردانی سه فصل «زیر آسمان شهر» دوباره به فضای ساخت و هدایت سریال بازگشته است.

مجموعه تلویزیونی «همسایه‌ها» در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است. این سریال قصد دارد در قالبی شیرین و طنز، بخشی از رفتارهای جامعه را به نقد بکشد. در این مجموع جواد رضویان ایفاگر یک نقش متفاوت با نام کاووس، سرایدار یک مجتمع ساختمانی است که همراه با همسرش شکوفه (با بازی نعیمه نظام‌دوست) زندگی می‌کنند. یکی از ویژگی‌های رضویان در این مجموعه، گریم متفاوت و لباس‌هایی ویژه و منحصر به فرد است. بهاره رهنما هم نقش نگین را بازی می‌کند که از ازدواج تنفر دارد. نقش پدر رهنما را هم سیروس گرجستانی به‌عهده دارد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید