دوشنبه, 31 فروردين 1394 23:12

تصمیمی برای اکران فیلم "خانه دختر" گرفته نشده است

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تصمیمی برای اکران فیلم "خانه دختر" گرفته نشده است تصمیمی برای اکران فیلم "خانه دختر" گرفته نشده است

سی و یک نما- فیلم پرحاشیه "خانه دختر" که شایعه های زیادی درباره اش گفته می شود بنا بر گفته سخنگوی شورای صنفی اکران، تاکنون هیچ تصمیمی درباره اکران این فیلم گرفته نشده است.

فیلم خانه دختر یکی از فیلمهای پرحاشیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر بود که اکثر قریب به اتفاق بینندگان فیلم مضمون آن را غیراخلاقی و برخلاف عرف جامعه ایرانی و اسلامی ارزیابی کردند.

البته از هفته گذشته در چند سالن سینمای شهر تهران آنونس فیلم خانه دختر به کارگردانی شهرام شاه حسینی را به عنوان فیلم بعدی خود معرفی کردند.

غلامرضا فرجی در پایان جلسه امروز شورای صنفی اکران که با موضوع تدوین آیین نامه جدید اکران برگزار شد، گفت: برای نوبت دوم اکران سال 94 قرار است دفاتر پخش فیلم ، فیلم مورد نظر خود را تا جلسه آینده به شورای صنفی ارائه دهند تا تصمیم گیری شود و تاکنون هیچ تصمیمی درباره اکران فیلم خانه دختر گرفته نشده است.

«خانه دختر» را می توان اولین ساخته بلند سینمایی شهرام شاه حسینی به حساب آورد اگرچه که شاه حسینی پیش از این با فیلم های «کلاغ پر»، «زن ها فرشته اند» و «آقای هفت رنگ» به سینمای ایران راه پیدا کرده است و حتی پیش تر از آن هم با فیلم کوتاه «به طعم خاک» توانست سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را در سال 1381 از آن خود کند.

اما «خانه دختر» به لحاظ ایده و داستانی که دستمایه فیلمنامه پرویز شهبازی قرار گرفته، پا را از ساخته های قبلی این کارگردان فراتر می گذارد و وارد جهان جدی تری می شود.

شهرام شاه حسینی خود در این باره معتقد است که فیلمی ساخته که به خودش تعلق دارد و از آنجا که گیشه برایش اهمیت زیادی دارد می گوید اگر این فیلم با اقبال مخاطب مواجه نشود و یک میلیارد تومان نفروشد در کار خود شکست خورده است.

«خانه دختر» داستان دختر دانشجویی در آستانه ازدواج است که درست در روز عقد اتفاقی برایش رخ می دهد و قصه فیلم از اینجا رقم می خورد. منصور با بازی حامد بهداد و بهار با بازی رعنا آزادی‌ور نقش این زوج را بازی می‌کنند و ابتدای این فیلم دوستان دانشجوی بهار با بازی پگاه آهنگرانی و باران کوثری مشغول خرید و آماده کردن خود برای این عروسی هستند که شخصی به آنها اطلاع می دهد بهار فوت کرده است و مراسم عروسی برگزار نمی شود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید