جمعه, 22 ارديبهشت 1396 21:51

رضا عطاران هم اکنون در اکران خصوصی نهنگ عنبر: با دیدن مناظره ها حتما به "روحانی" رای می دهید

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
رضا عطاران هم اکنون در اکران خصوصی نهنگ عنبر: با دیدن مناظره ها حتما به "روحانی" رای می دهید رضا عطاران دقایقی پیش در اکران خصوصی نهنگ عنبر: با دیدن مناظره ها می دانم که به "روحانی" رای می دهید

سی و یک نما - دقایقی پیش در مراسم اکران خصوصی فیلم نهنگ عنبر که هم اینک در مجتمع تجاری -سینمائی "مگا مال" شهرک اکباتان در حال برگزاری است، رضا عطاران بازیگر نقش اول تازه ترین فیلم سامان مقدم روی صحنه رفت و مردم را به حضور در انتخابات و رای به حسن روحانی دعوت کرد.

مراسم اکران خصوصی فیلم نهنگ عنبر  در مجتمع تجاری - سینمایی مگا مال شهرک اکباتان با اجرای محمد سلوکی برگزار شد و عوامل فیلم بر روی صحنه آمدند و از فیلم گفتند و از ریاست جمهوری حسن روحانی حمایت کردند.

 در شب اکران خصوصی نهنگ عنبر اولین نفر رضا عطاران بود که فیتیله آتش را بالا کشید وقتی  گفت حالا که مناظره ها را دیدیم می دانند که باید به روحانی رای بدهند. من هم به روحانی رای میدهم و دعوت می کنم از همه که بروند و به روحانی رای بدهند.

بعد از آن هم ویشکا آسایش حرف های رضا عطاران را تایید کرد و گفت: باید درست تصمیم بگیریم و درست انتخاب کنیم. بعد از آن تمام گروه یک به یک به روی صحنه آمدند. سامان مقدم، رضا ناجی، همایون ارشادی، علی قربان زاده، و همه از ریاست جمهوری روحانی و انتخاب شدن روحانی به عنوان رئیس جمهوری دوباره حمایت کردند.

در پایان علی قربان زاده گفت تمام اعضای زحمتکش گروه ساخت فیلم نهنگ عنبر حامی ریاست جمهوری آقای روحانی هستند و دست زدند. هر بار که اسم روحانی می آمد همه در سالن تشویق می کردند و همه از این بابت هیجان زده و خوشحال بودند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید