چهارشنبه, 01 مهر 1394 13:38

"فصل فراموشی فریبا" در جشنواره یونیورسال آمریکا به نمایش در می آید

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
"فصل فراموشی فریبا" در جشنواره یونیورسال آمریکا به نمایش در می آید "فصل فراموشی فریبا" در جشنواره یونیورسال آمریکا به نمایش در می آید

سی و یک نما- عباس رافعی با فیلم "فصل فراموشی فریبا" در جشنواره یونیورسال آمریکا با فیلم‌هایی از آمریکا و کانادا و کوبا و فرانسه رقابت می کند.

جشنواره یونیورسال دوم مهرماه در کانزاس سیتی آغاز می شود و فیلم «فصل فراموشی فریبا» شنبه چهارم مهرماه در سالن اصلی جشنواره به نمایش درمی آید. سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر فیلم و بهرام صحیحی دستیار کارگردان و برنامه ریز به نمایندگی از تیم سازنده در این رویداد سینمای آمریکا حضور دارند.

هفته گذشته این فیلم در جشنواره رومانی به عنوان بهترین فیلم سینمایی موفق به کسب جایزه اصلی این جشنواره  شد.

در شهریور ماه امسال در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فيلم نیوجرسی آمریکا حضور داشت و موفق به دریافت چهار جایزه اصلی بهترین فیلم  بهترین کارگردانی  بهترین بازیگر زن و بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد.

عباس رافعی پیش از این نیز در بخش مسابقه جشنواره هادسون نيويورك و در بخش رقابتي جشنواره بين المللي كلمبيا آمریکا و در سي و نهمين دوره جشنواره فيلم مونترال كانادا حضور داشت. «فصل فراموشي فريبا» در سي ودومين دوره جشنواره فجر در بخش مسابقه حضور داشت و ساره بيات نامزد بهترين باريگر زن شد و عباس رافعي در نوزدهمين دوره جشنواره كرالا هند جايزه بهترين كارگردان آسيا و «فصل فراموشي فريبا» جايزه نتبك را دريافت كرد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید