چهارشنبه, 13 مرداد 1395 13:16

جیمی فالون مجری گلدن گلوب سال 2017 شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جیمی فالون مجری گلدن گلوب سال 2017 شد جیمی فالون مجری گلدن گلوب سال 2017 شد

سی و یک نما- جیمی فالون به عنوان مجری مراسم گلدن گلوب سال 2017 برگزیده شد.

به گزارش سی و یک نما به نقل از ورایتی، فالون از فوریه 2014 به این سو برنامه «امشب با اجرای جیمی فالون» را اجرا می‌کند که امسال برای دریافت دو جایزه امی نامزد شده است. او سابقه اجرای مراسم جوایز امی پرایم‌تایم در سال 2010 را نیز در کارنامه دارد.

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب 8 ژانویه سال 2017 در بورلی‌هیلتون برگزار خواهد شد. مراسم سه ساعته جوایز گلدن گلوب به عنوان آغازی بر فصل جوایز سینمایی در نظر گرفته می‌شود.

رابرت گرینبلت از مدیران شبکه ان‌بی‌سی گفت: «باعث خرسندی ماست که جیمی فالون را به عنوان مجری هفتاد و چهارمین دوره مراسم گلدن‌گلوب انتخاب کنیم. گلدن‌گلوب غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین و مهارنشدنی‌ترین برنامه جوایز در تلویزیون است، و استعداد درخشان جیمی فالن او را به انتخاب ایده‌آل برای ارتقای حس شادی موجود در برنامه تبدیل می‌کند

لورنزو سوریا رییس انجمن مطبوعات خارجی هالیوود گفت: «جیمی‌ فالون مجری پویا و فوق‌العاده‌ با استعدادی است و چیزی بیش از حضور او در نقش مجری گلدن‌گلوب 2017 نمی‌توانست باعث هیجان ما شود

نامزدهای جایزه گلدن‌گلوب دوشنبه 12 دسامبر معرفی می‌شوند. برندگان جوایز با رای اعضای انجمن رسانه‌های خارجی هالیوود انتخاب خواهند شد.

مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب در بیش از 236 کشور دیده می‌شود و یکی از معدود مراسمی است که همزمان به تولیدات تلویزیونی و سینمایی می‌پردازد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید