چهارشنبه, 30 مهر 1393 17:01

خودزنی "رنه زلوگر": "خوشحالم که مردم مرا با چهره ای متفاوت می بینند"

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خودزنی "رنه زلوگر": "خوشحالم که مردم مرا با چهره ای متفاوت می بینند" رنه زلوگر در واکنش به تغییر چهره اش: "خوشحالم که مردم مرا با چهره ای متفاوت می بینند"

سی و یک نما- همه ما رنه زلوگر را با چهره بریجیت جونز می شناسیم اما با حضورش در مراسم اخیر دنیای مد، همه شاهد تغییری اساسی در چهره او بودند به قدری که غیر قابل شناخت بود.

به گزارش سی و یک نما، هرچند چهره جدید رنه زلوگر برای خیلی ها غیرقابل تشخیص و نا ملموس است و همه را شوک زده کرده است، خود زلوگر نظر دیگری دارد. او می گوید: خوشحال هست که مردم او را با چهره جدیدی می بینند و برخلاف حرفهای مردم، او مدعی است که اینها همه نشان می دهد که من زندگی شادی را دارم و برای بدست آوردنش راه های مختلف را امتحان می کنم. و هیجان زده ام تا آن را به مردم هم نشان دهم.

renee-zellweger.jpg

چهره جدید رنه زلوگر

خبرگزاری ها روز سه شنبه نوشتند: این دیگر چه عمل حراجی زیبایی است که این برنده اسکار 45 ساله دست به آن زده است؟ این چهره واقعا رنه است؟ و همه چیز برای او به خوبی پیش می رود. اما زلوگر در جواب این حرفا هرگونه بحثی در این باره را احمقانه دانست. "چرا که خیلی ها با این حرفا نیت درستی را دنبال نمی کنند و هی می خواهند از زبان من اعتراف بگیرند که این چه کاری بوده که من کرده ام."

زلوگر مدت زیادی است که به عنوان یک استعداد بازیگری شناخته شده است و همه این استعدادش را با چهره ای به دست آورده است که در شخصیت بریجت جونز و در نقش آدم جنگلی در "کوهستان سرد" و در جری مگ گوایر نشان داده است و با شیرین زبانی ذاتی اش در دل تماشاگران سینما جا گرفته است.

اما این حضور بر خلاف آنچه تصور می شد، شیرینی همیشگی این هنرپیشه محبوب را نداشت، چهره تازه رنه زلوگر که به نظر می رسد تغییراتی جدی و عجیب پیدا کرده، با آخرین چهره ای که از او به یاد داریم، تفاوت بسیاری دارد! بسیاری از رسانه‌های هالیوود، با انتشار این عکس‌ها، از چهره چدید و باور نکردنی این بازیگر، ابراز تعجب کردند و در مقابل، بسیاری از رسانه ها، همچون گاردین به نکوهش این موج رسانه ای پرداخته و عنوان کرده اند، چهره رنه زلوگر به هیچ وجه عجیب نیست و گذر زمان بر چهره هر انسانی اثر می گذارد. گاردین انگشت اتهام را به سوی بسیاری از بازیگران زن که با افزایش سن، جراحی زیبایی انجام داده اند گرفته و می گوید دنیای عجیب و بی رحمی شده که در آن تغییر طبیعی چهره یک زن سلبریتی را، عجیب و زشت نشان می دهیم.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید