یکشنبه, 23 شهریور 1393 13:02

انتظامی‌ها در دادگاه حاضر نشدند/ ارائه مدارک توسط بهروز غریب‌پور

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
انتظامی‌ها در دادگاه حاضر نشدند/ ارائه مدارک توسط بهروز غریب‌پور عزت الله انتظامی

سی و یک نما- دادگاه شکایت از بهروز غریب پور صبح امروز بدون حضور عزت الله و مجید انتظامی و همچنین وکیل این شاکیان برگزار شد که در این جلسه غریب پور به ارائه مدارک و اسنادی که در اختیار داشت، مبادرت کرد.

به گزارش مهر، صبح امروز یکشنبه 23 شهریور ماه بهروز غریب پور در پی شکایت عزت الله انتظامی و مجید انتظامی به دلیل اختلاف در ساخت و راه اندازی موزه انتظامی، در دادگاه فرهنگ و رسانه حضور پیدا کرد.

در غیاب عزت‌الله انتظامی و فرزندش و همچنین وکیل این دو شاکی، پرونده مطرح شده علیه غریب پور در شعبه 4 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه بررسی شد.

غریب پور در جلسه ای که با بازپرس این شعبه داشت، پرونده ها و اسناد و مدارک خود را ارائه داد و قرار بر این شد تا در صورت نیاز مدارک دیگری نیز به دادگاه ارائه شود. این جلسه بدون حضور قرار و یا حکم خاصی به پایان رسید.

چند روز قبل شکایت‌نامه ای از سوی حسین اینالو به وکالت عزت‌الله و مجید انتظامی علیه بهروز غریب پور تنظیم و در آن وی متهم به توهین‌، نشر اکاذیب‌، تهدید و ... شده بود.

طراحی خانه موزه عزت الله انتظامی توسط بهروز غریب‌پور انجام شده است اما این دو هنرمند از مدتی قبل با یکدیگر دچار اختلاف نظر شدند که این اختلافات رسانه‌ای نیز شد که در نهایت منجر به شکایت عزت الله و مجید انتظامی از غریب پور در دادگاه فرهنگ و رسانه شد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید