شنبه, 31 فروردين 1398 13:39

سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر/بهاره رهنما با سونات پاییزی در «گذر سینما» می‌خواند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر/بهاره رهنما با سونات پاییزی در «گذر سینما» می‌خواند سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر/بهاره رهنما با سونات پاییزی در «گذر سینما» می‌خواند

سی و یک نما _ همزمان با اعیاد شعبانیه، در کنار نمایش فیلم‌های جشنواره در سینما فلسطین، گذر سینما نیز برنامه‌های متنوعی برای مخاطبان و مردم خواهد داشت.

به گزارش ستاد خبری «گذر سینما»، یکشنبه دوم اردیبهشت و در پنجمین شب سی‌وهفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، بهاره رهنما به خیابان برادران مظفر می‌آید تا اجرای پنل فیلم‌نامه‌ خوانی را به عهده داشته باشد.
«سونات پاییزی» عنوان یک نمایشنامه اتریشی است که در این پنل اجرا خواهد شد. این نمایش، بهار ۱۳۹۶ با بازی بهاره رهنما و گلچهره سجادیه و به کارگردانی جلال تهرانی در سالن استاد سمندریان خانه هنرمندان به نمایش در آمد.
نمایش «سونات پاییزی»، نوشته اینگمار برگمان داستان پیانیست مشهوری است که به دیدار دخترش می‌رود؛ دختری که سال‌ها با او هیچ ارتباطی نداشته است.
«گذر سینما» -در خیابان برادران مظفر، ضلع شرقی سینما فلسطین- در تمام شب‌های جشنواره (از ساعت ۱۷ تا ۲۴) با برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایش رایگان فیلم در فضای باز، پذیرای عموم مردم است. سی‌وهفتیمن جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در تهران و محل سینما فلسطین و سینما چارسو برگزار می‌شود.

پ.ن:

نشست فیلم‌نامه‌خوانی یکی از برنامه‌های «گذر سینما» در طول شب‌های جشنواره است. هر شب یک فیلم‌نامه‌ یا نمایش‌نامه معروف ایرانی یا خارجی در این برنامه خوانده می‌شود که اجرای آن‌را هنرمندان و اهالی تئاتر، سینما و تلوزیون به‌عهده دارند.
«گذر سینما» -در خیابان برادران مظفر، ضلع شرقی سینما فلسطین- در تمام شب‌های جشنواره (از ساعت ۱۷ تا ۲۴) با برنامه‌های فرهنگی و هنری، اجرای زنده موسیقی و نمایش رایگان فیلم در فضای باز، پذیرای عموم مردم است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید