جمعه, 12 خرداد 1396 14:01

دو نمایش «اتاق» و «به طرز غریبی» در تئاتر شهر روی صحنه می روند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دو نمایش «اتاق» و «به طرز غریبی» در تئاتر شهر روی صحنه می روند دو نمایش «اتاق» و «به طرز غریبی» در تئاتر شهر روی صحنه می روند

سی و یک نما- نمایش «اتاق» هارولد پینتر از ١٦ خرداد به کارگردانى فاطمه علی‌حسینی در تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

 

به گزارش سی و یک نما، نمایش «اتاق نوشته‌ی هارولد پینتر نخستین نمایشنامه‌ی این نمایشنامه‌نویس انگلیسى است که نخستین بار در دانشگاه بریستول به روى صحنه رفته است از ١٦ خرداد به کارگردانى فاطمه علی حسینی در تعداد محدود اجرا به روى صحنه می‌رود. از بازیگران این اثر می‌توان به مرتضى اسماعیل کاشی، رؤیا میرعلمی، رحیم نوروزی، الهه شه‌پرست و فرشید ترابی اشاره کرد.

داستان از جست‌وجوی مرد جوانى براى یک «اتاق» آغاز می‌شود که در این خلال اتفاقاتى رخ می‌دهد.

از دیگر عوامل می‌توان به على نصر مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، آرمین خیریان آهنگساز و طراح صدا، ماریا حاجیها طراح گریم، شیرین حسینی طراح صحنه و لباس، مهدی دوایی طراح پوستر و بروشور، سارا حدادى مشاور رسانه‌اى و مدیر عمومی (مکث)، امیرحسین فاضلى فضای مجازی و طیبه نصراللهی عکاس اشاره کرد.

نمایش اتاق از ١٦ خرداد تنها به مدت ١١ شب ساعت ٢١:١٥ در تالار قشقایى مجموعه تئاتر شهر به روى صحنه می‌رود، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه تیوال و یا گیشه تئاتر شهر به دیدن این نمایش بنشیند.

نمایش مستند-داستانی «به طرز غریبی» در تئاتر شهر

نمایش مستند-داستانی «به طرز غریبی» به نویسندگی شهاب مهربان و سپهر زمانی و به کارگردانی آوا فیاض از 29 خرداد ساعت 18 در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود. مدت زمان این نمایش 50 دقیقه است.

در خلاصه داستان آن آمده: «بازیگری یه بازی خیلی جدیه که می‌تونه به طرز غریبی گِیم اُوِرت کنه!».

در این نمایش (به ترتیب حروف الفبا) مهدی بوسلیک، مهدی حسینی نیا، اسما رمضانی، سارا شاهرودیان و مریم نقیبی بازی می‌کنند. سیاوش پاکراه به عنوان مشاور متن و همچنین عامر مسافرآستانه و فؤاد خراباتی به عنوان مشاوران کارگردان، فیاض را در این پروژه همراهی می‌کنند.

این نمایش از 29 خرداد تا 16 تیرماه در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود و پیش‌فروش آن از شنبه 20 خرداد ساعت 12 ظهر با بهای 15.000 تومان در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

امیرحسین دوانی (طراح صحنه و لباس)، سینا افشار (طراح گرافیک)، فؤاد خراباتی (مجری طراح)، محمدصادق زرجویان (عکاس)، آرزو رونقی (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، رضا علی پناه (ساخت تیزر)، سبا جزایری (روابط عمومی) این نمایش هستند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید