دوشنبه, 25 ارديبهشت 1396 13:37

فراخوان اولین رپرتوار نمایشنامه خوانی پرویز پرستویی در مجموعه تئاتر گندم منتشر شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فراخوان اولین رپرتوار نمایشنامه خوانی پرویز پرستویی در مجموعه تئاتر گندم منتشر شد فراخوان اولین رپرتوار نمایشنامه خوانی پرویز پرستویی در مجموعه تئاتر گندم منتشر شد

سی و یک نما- اولین رپرتوار نمایشنامه‌خوانی پرویز پرستویی با حضور اساتید و پیشکسوتان تئا‌تر با هدف حمایت از گروه‌های نمایشی در مجموعه تئاترگندم برگزار می‌شود.

 

به گزارش سی و یک نما، اولین رپرتوار نمایشنامه‌خوانی پرویز پرستویی با حضور اساتید و پیشکسوتان تئا‌تر از 20 تا 26 خردادماه با هدف حمایت از گروه‌های نمایشی با دبیری محمد(مانی) حق جو و مدیریت اجرایی حمیدرضا فراهانی در مجموعه تئاترگندم برگزار می‌شود.

هدف اصلی برگزاری رپرتوار نمایشنامه‌خوانی پرویز پرستویی حمایت کامل از گروه‌های نوپا و جوان تئاتری است تا بتوانند با دغدغه‌های کمتری به تولید محصول هنری خویش بپردازند.

براساس این فراخوان، دانشجویان، دانش‌آموختگان تمامی رشته‌ها و گروه‌های نمایشی از استان‌ها می‌توانند در این رپرتوار شرکت کنند.

داوری در دو بخش از نگاه مخاطبان و از نگاه داوران خواهد بود.

متقاضیان علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌توانند برای هماهنگی با شماره‌های ۰۹۱۹۶۰۵۸۸۹۱_ ۰۹۱۲۶۲۳۶۷۴۴ تماس بگیرند.

همچنین افراد می‌توانند به‌صورت حضوری به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان ویلا (نجات‌اللهی)، کوچه مراغه، پلاک ۲، طبقه ۳، مرکز تئاتر گندم مراجعه کنند.

مهلت ارسال متون به رپرتوار نمایشنامه‌خوانی پرویز پرستویی تا یکم خرداد تعیین شده و اعلام نتایج بازخوانی و صدور مجوز شرکت در جشنواره، پنجم خردادماه است.

تاریخ برگزاری این رپرتوار نیمه دوم خرداد ماه است و به نفرات اول تا سوم کارگردانی، بازیگری مرد، بازیگری زن و طراحی پوستر جوایزی نفیس اهدا می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید