یکشنبه, 16 آذر 1393 13:23

نمایشنامه خوانی "آناکارنینا" برای جلب توجه مسئولان به حمایت از هنرمندان بیمار

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نمایشنامه خوانی "آناکارنینا" برای جلب توجه مسئولان به حمایت از هنرمندان بیمار نمایشنامه خوانی "آناکارنینا" برای جلب توجه مسئولان به حمایت از هنرمندان بیمار

سی و یک نما- نمایشنامه خوانی "آناکارنینا" با کارگردانی هما روستا و نقش‌خوانی تعدادی از چهره‌های مطرح تئاتر در کتابخانه ملی به نفع هنرمندان مبتلا به سرطان اجرا شد.

نمایشنامه‌خوانی "آنا کارنینا" به کارگردانی هما روستا، شامگاه شنبه 15 آذرماه، با نقش خوانی ترانه علیدوستی، حسن معجونی، لیلی رشیدی، شبنم فرشادجو، ستاره پسیانی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، هومن کیایی، ماهان چرمشیر و محمد چرمشیر، برای حمایت از هنرمندان مبتلا به سرطان در کتابخانه ملی ایران اجرا شد.

پیش از آغاز این نمایشنامه خوانی هما روستا در سخنان کوتاهی این حرکت را اقدام نمادین برای جلب توجه مسئولان به هنرمندان بیمار دانست و گفت:اجرای این نمایشنامهخوانی برای من حالتی نمادین دارد و بیشتر برای این است که مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده به هنرمندان تئاتر به خصوص هنرمندانی که مبتلا به بیماری‌های خاص هستند، توجه بیشتری داشته باشند.

720631.jpg

این هنرمند پیشکسوت با بیان اینکه بسیاری از هنرمندان و اهالی تئاتر وقتی به بیماری‌های خاص مبتلا می‌شوند به دلیل نبود حمایت مالی و با توجه به هزینه‌های سنگین داروها و روند درمانی در شرایط سختی زندگی می‌کنند، اضافه کرد: آنها حتی مجبور می‌شوند خانه خود را بفروشند و اجاره نشین شوند و حتی برخی از آنها توان تأمین داروهای خود را ندارند.

روستا در پایان ضمن امیدواری از اینکه این حرکت منجر به تصمیمی اساسی برای حمایت از هنرمندان مبتلا به بیماری‌های خاص شود، از بازیگران و هنرمندانی که او را در این اجرا همراهی کردند، تشکر کرد.

احمد مسجدجامعی، محمد رحمانیان، محمد یعقوبی، آیدا کیخائی، محمدهادی ایازی، فریدون عموزاده خلیلی، الیاس حضرتی، رضا حداد و... از جمله چهره های شناخته شده حاضر در این نمایشنامه خوانی بودند.

کلیه عواید حاصل از این اجرا که به صورت همت عالی برگزار شد به هنرمندان مبتلا به سرطان اختصاص می‌یابد.

720644.jpg

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید