یکشنبه, 28 دی 1393 14:33

پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر از ظهر امروز آغاز می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر از ظهر امروز آغاز می‌شود پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره تئاتر فجر از ظهر امروز آغاز می‌شود

سی و یک نما- حسن جودکی از آغاز پیش‌فروش بلیت‌های سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، از ظهر روز یکشنبه، 28 دی ماه خبر داد.

به گزارش سی و یک نما به نقل از روابط عمومی سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، حسن جودکی، مدیر سامانه فروش بلیت این دوره از جشنواره با اعلام این خبر گفت: پیش فروش بلیت‌های جشنواره از ساعت 12 امروز، یکشنبه 28 دی‌ماه، در سامانه ایران کنسرت آغاز می‌شود.

او درباره قیمت بلیت سالن‌های مختلف جشنواره امسال توضیح داد: بلیت سالن اصلی تئاتر شهر و تالارهای استاد ناظرزاده کرمانی و استاد سمندریانِ تماشاخانه ایرانشهر با قیمت 20 هزارتومان، تالار حافظ و سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر با قیمت 15 هزار تومان و بقیه سالن‌ها با بهای 10هزار تومان به علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

جودکی با تاکید بر این‌که امسال هیچ بلیتی به صورت حضوری فروخته نخواهد شد، خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره، سایت فروش بلیت‌ها تا روز اجرا و تکمیل ظرفیت‌سالن‌ها باز خواهد بود.

مدیر سامانه فروش بلیت جشنواره تئاتر فجر در مورد اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ارائه بلیت‌های تقلبی توضیح داد: در ورودی تمام سالن‌های جشنواره امسال، لپ‌تاپ (Laptop) وجود خواهد داشت تا بارکد بلیت‌های ارائه شده توسط مراجعه‌کنندگان کنترل شود. حتی بلیت‌های مهمان‌ نیز بارکد دارند و کنترل می‌شوند.

او در مورد همکاری دوباره جشنواره تئاتر فجر با سامانه اینترنتی ایران کنسرت گفت: با توجه به خدمات مناسبی که سامانه فروش بلیت ایران کنسرت در سال گذشته ارائه داد، این همکاری را ادامه دادیم. کاربران نیز به راحتی می‌توانند خرید مورد نیاز خود را از این سامانه اینترنتی انجام دهند.

حسن جودکی در پایان تاکید کرد: ردیف‌های بلیت‌های فروخته شده، مهمان و اهالی رسانه کاملا مشخص است و هیچ مشکل و تداخلی به وجود نخواهد آمد.

علاقه‌مندان به خرید بلیت نمایش‌های سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، می‌توانند از طریق سامانه فروش ایران‌کنسرت به نشانی اینترنتی www.iranconcert.com و www.iranconcert.ir، اقدام نمایند.

سی‌و‌سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از یکم تا 12 بهمن ماه 93 به دبیری اردشیر صالح‌پور برگزار می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید