شنبه, 07 فروردين 1400 21:12

آزاده نامداری درگذشت/ از زمان فوت او مدت زیادی گذشته بوده

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)
آزاده نامداری درگذشت آزاده نامداری درگذشت

سی و یک نما - دقایقی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است.

 بر اساس این گزارش جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس با تایید درگذشت آزاده نامداری گفت: ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت.

مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است و پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود. بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

بررسی های اولیه نشان داد که نامبرده ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است.

بنابر اظهارات والدین “آزاده نامداری” همسر و فرزند وی در شمال به سر می برند و نامبرده تنها در آپارتمانش حضور داشته که به دلیل عدم تماس با والدینش آنها نگران شده و با مراجعه به محل زندگی او متوجه می شوند که وی فوت کرده است.

قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران هم گفت: کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است.

بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر کوروش جوان، عکاس رسانه‌ها و چهره‌های سینما و تلویزیون، در پیج‌اش اعلام کرده که نامداری، پس از فرزند دخترش گندم، هنگام فوت باردار بوده است. جوان نوشته: «...گندم منتظر داداشش بود...»

قاضی محمد شهریاری درباره علت فوت آزاده نامداری اظهار کرد: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران افزود: هیچگونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت وی، منوط به آزمایشهای سم‌شناسی و آسیب‌شناسی است که توسط پزشکی قانونی صورت می‌گیرد.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: اینکه بگوییم فوت خانم نامداری به علت قتل یا جنایت بوده، منوط به بررسی آزمایشگاهی است.

معاینات و کالبدگشایی پیکر آزاده نامداری فردا انجام می‌شود

دکتر مهدی فروزش با اشاره به انتقال پیکر مرحومه آزاده نامداری به مرکز تشخیصی ـ آزمایشگاهی کهریزک، اظهار کرد: فردا معاینات ظاهری، کالبدگشایی و آزمایشات لازم بر روی پیکر وی انجام و نتایج به مقام قضائی اعلام می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود، مرحومه نامداری باردار بوده نیز گفت: در این مرحله با شواهد فعلی هیچ موضوعی را در این رابطه (باردار بودن یا عدم بارداری مرحومه نامداری) نمی‌توانیم اعلام کنیم و این موضوع فردا بعد از کالبدگشایی و در سالن تشریح مشخص می‌شود.

پیکر آزاده نامداری بدون اثری از ضرب و جرح و یا قرص و وسیله ای برای خودکشی و با لباس منزل پیدا شده است و هم اکتون همسر وی از شمال به تهران آمده تا در مورد شبهات این پرونده توضیح دهد.

نامداری نهم آذرماه ۶۳ در شهرستان سنقر کرمانشاه به دنیا آمد و با اجرای برنامه‌های جوانانه و نوجوانانه در تلویزیون به شهرت رسید. اوایل دهه ۹۰ کمتر از یک سال با فرزاد حسنی زندگی مشترک داشت و سیدحسن خمینی خطبه عقد آنها را خواند اما زندگی این دو مجری جوان تلویزیون به شکلی عجیب پایان یافت.

انتشار عکس‌های بدون حجاب او در یک سفر خارجی همراه همسر و فرزند بسیار جنجالی شد و به حضور او در رسانه‌های رسمی ایران پایان داد. نامداری در سال‌های اخیر بیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعال بود و حضور پررنگ در انظار عمومی نداشت.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید