پنج شنبه, 16 آذر 1396 03:30

آیا پشت پرده تجارت رسیورهای Lion box فراتر از "جم تی وی " است ؟ / وارد این بازی نمی شویم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)
آیا پشت پرده تجارت رسیورهای Lion box فراتر از "جم تی وی " است ؟ / وارد این بازی نمی شویم آیا پشت پرده تجارت رسیورهای Lion box فراتر از "جم تی وی " است ؟ / وارد این بازی نمی شویم


سی و یک نما – همان گونه که می دانیم ، مدتی ست از طریقِ شبکه های جِم (ماهواره ایِ) اعلام میشود که طیِ ماه های آذر و دی و بهمن به تدریج، کانالها از طریقِ رسیور های فعلی قطع و فقط با خرید ونصبِ رسیورهای Lion box قابلِ دسترسی میباشند.

به نظر می رسد ابعاد این رویکرد که بعد از ترور مغز متفکر گروه شبکه های جم تی وی (سعید کریمیان) دارد محقق می شود فراتر از یک تجارت آن سوی آبی باشد و سوال های متعددی ذهن ما را درگیر کرده است که شاید رسیدن به پاسخ آن چندان ساده نیست (مثل اینکه :وارد کننده این رسیور ها کیست؟!) اما برخورد صحیح با آن به سادگی یک باور است. باور اینکه ولی نعمت هر رسانه ای مخاطبان آن هستند و این مخاطب میلیونی شبکه جم هست که باید تصمیم بگیرد تا اینگونه اتفاق های بازار سیاه اقتصادی، ابعادی گسترده تر از یک گروه تلویزیونی ماهواره ای به خود نگیرد .
بی تعارف و در اوج تکذیب های روشنفکرانه همه به این مسئله واقفیم که تا چه حد مردم ایران به این کانالها وابسته و به عبارتی با آن زندگی می کنند تا جایی که در نوع گویش ها و پوشش ها نیز تاثیر گذاشته است و ممکن است پشت بام چکه کرده خودمان را در زمستان لکه گیری نکنیم اما ناچار به خرید رسیورهای جدید با قیمتِ بسیار بالایی که دارند،(بین یک تا دو میلیون) تومان میشویم
و حالا به نظر می رسد در این دوران تب دار "کمپین بازی ها" هموطنانمان در سراسرِ کشور، کمپینی برای مبارزه و جلوگیری از این توطئهء تجاری، تشکیل داده اند: "تحریمِ خریدِ رسیورهای Lion box"
همکاری و همدلیِ ما ضروریست تا در اشل کوچکترتمرین کنیم و یاد بگیریم تا در نمونه های بزرگتر از حق و حریم خود محافظت و دفاع کنیم.
ممنون از اینکه به اشتراک می گذارید.....
مطمئن باشید که این شبکه ها به راحتی حاضر نیستند بیننده های میلیونیِ خود را از دست بدهند.... !!!

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید