جمعه, 15 دی 1396 03:30

ابوالفضل پور عرب مهمان امشب دورهمی / فصل سوم دورهمی با گپ و گفت محتاطانه و بی کشش در کنارانتقادهای تند و جذاب

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ابوالفضل پور عرب مهمان امشب دورهمی / فصل سوم دورهمی با گپ و گفت محتاطانه و بی کشش در کنارانتقادهای تند و جذاب ابوالفضل پور عرب مهمان امشب دورهمی / فصل سوم دورهمی با گپ و گفت محتاطانه و بی کشش در کنارانتقادهای تند و جذاب

سی و یک نما – مهمان امشب مهران مدیری، ابوالفضل پورعرب چهره ی ستاره شده دهه هفتاد با فراز و فرودهای بسیار در زندگی شخصی و حرفه ای است که می تواند بستر مناسبی برای یک گفتگوی خوب و چالشی باشد و معمولا پور عرب از آن پرهیز ندارد و امیدواریم که سوال ها به :" چند سالته؟ عاشق شدی؟ فیلمی هست که از بازی در اون پشیمان باشی؟ سوالی هست که نپرسیده باشم ؟احساس خوشبختی می کنی و...به موزه دورهمی چی میدی؟" خلاصه نشود.

فصل سوم دورهمی به کارگردانی مهران مدیری در حالی سه روز در هفته روی آنتن می رود که دارای ویژگی هایی است که به بهانه خبر حضور مهمان پر حاشیه امشب ( ابوالفضل پور عرب) به برخی ازنکات مثبت و منفی اشاره کنیم.
مورد اول دکور جدید برنامه است که همانطور که می دانید کاری است از "پیمان قانع" طراح دکورهای سال های اخیر برنامه "ماه عسل" که گر چه دکوراتور و هنرمند خوبی است و نگاه خاص خودش را دارد اما اصولا از دکورهای شلوغ لذت می برد و خیلی نگاهی به کاربرد یک دکور ندارد. درست مثل همین پله های گرد زائد که مختص فضاهای هم سطح است تا سهولتی در دید تماشاچی داشته باشد اما لوکیشن دورهمی به آن نیاز ندارد.
مورد بعدی حضور سحر ولد بیگی است که با نگاه مهران مدیری بیشتر آشناست و به نظر می رسد که بده بستان های بازیگری و اصولا نوع کارآکترش نیز با سروش جمشیدی ارتباط بهتری برقرار می کند و گرچه پختگی متن آیتم های نمایشی، چند پله از متن های فوق العاده ای که برای مهران مدیری نوشته می شود و خود او هم با اجرای استادانه و اضافه کردن نکاتی به لحظه و مناسب با ری اکشن مخاطب به آن جلوه خاص می دهد فاصله دارد اما باورپذیرتر از فصل قبل است.
اما نکته ای که می شود به عنوان ضعف در این سری برنامه دورهمی به آن اشاره کرد گفتگوهای محتاطانه ، غیر چالشی و شبیه به همی است که مهران مدیری با اکثر مهمان هایش دارد و مخاطب را قانع نمی کند.
مهمان امشب او ابوالفضل پورعرب چهره ی ستاره شده دهه هفتاد با فراز و فرودهای بسیار در زندگی شخصی و حرفه ای می تواند بستر مناسبی برای یک گفتگوی خوب و چالشی باشد که معمولا پور عرب از آن پرهیز ندارد و امیدواریم به این سوال ها:" سوال چند سالته؟ عاشق شدی؟ فیلمی هست که از بازی در اون پشیمان باشی؟ سوالی هست که نپرسیده باشم ؟احساس خوشبختی می کنی و...به موزه دورهمی چی میدی؟" خلاصه نشود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید