جمعه, 18 ارديبهشت 1394 13:32

یکی دیگر از برنامه های زنده ی موفق تلویزیون تولیدی می شود/ اجرای خانم ها در سری جدید رادیو هفت

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یکی دیگر از برنامه های زنده ی موفق تلویزیون تولیدی می شود/ اجرای خانم ها در سری جدید رادیو هفت یکی دیگر از برنامه های زنده ی موفق تلویزیون تولیدی می شود / رادیو هفت فضای آموزشی به خود خواهد گرفت!! / اجرای خانم ها در سری جدید رادیو هفت

سی و یک نما – تولیدی شدن برنامه های ترکیبی و یا گفتگو محور زنده ی تلویزیونی یکی از رویکردهای تازه ی مدیران جدید صدا و سیماست که به نظر می رسد مدیریتی محافظه کاران را در راس تصمیم گیری های خود قرار داده اند که یکی از همین محافظه کاری ها برداشتن سریال "در حاشیه" از روی آنتن بود. اما آیا این محافظه کاری ها تا چه اندازه می تواند در جذابیت برنامه ها و استقبال مردم تاثیر داشته باشد موردی است که حتما مرور زمان آن را ثابت می کند.

برنامه ی موفق "رادیو هفت" که با تغییر ساعت پخش به صورت قابل توجهی از تعداد مخاطبان خود کاسته بود قرار شد تا اواخر فروردین ما در زمان قبلی یعنی ساعت 23 هر شب روی آنتن شیکه آموزش قرار بگیرد که این اتفاق نیفتاد و حالا محمد صوفی یکی از دو برنامه ساز اصلی رادیو هفت ضمن اعلام اینکه رادیو هفت از 16 خرداد روی آنتن می رود در این باره به خبرگزاری ایسنا چنین توضیح داد:

در جلساتی که با آقای پورمحمدی معاونت سیما، آقای پورحسین قائم مقام معاونت سیما و همچنین دکتر حسین ساری مدیر شبکه آموزش سیما همراه بودیم. با در نظر گرفتن رویکردهای جدید سازمان، نظرات خود را به هم نزدیک کرده و سرانجام با پیگیری های آقای دکتر ساری و گروه سازندگان «رادیو هفت»، تصمیم بر پخش مجدد «رادیوهفت» از 16 خردادماه از شبکه آموزش سیما گرفته شد.

وی همچنین از تغییرات برنامه «رادیو هفت» خبر داد و گفت: «رادیو هفت» از 16 خردادماه به روی آنتن می‌رود. با این تفاوت که روزهای شنبه تا چهارشنبه به صورت تولیدی و روزپنج‌شنبه با توجه به میزان بالای مشارکت مخاطبان با برنامه، به شکل زنده پخش خواهد شد .

صوفی با اشاره به اینکه مخاطبان در این سری با فرم جدیدی از «رادیو هفت» روبرو می‌شوند، گفت:‌ کلیت برنامه «رادیو هفت» به شکل گرافیکی تغییری نخواهد کرد اما برخی آیتم‌های «رادیو هفت» با توجه به رویکرد شبکه آموزش فضای آموزشی به خود خواهد گرفت.

این تهیه‌کننده سپس گفت: برنامه «رادیو هفت» تصمیم گرفت با توجه به تغییراتی که در رویکرد شبکه‌های تلویزیونی صورت گرفته، خود را با رویکرد شبکه آموزش هماهنگ کند.

او در پاسخ به اینکه آیا مجریان «رادیو هفت» نیز در سری جدید تغییری خواهند داشت؟، گفت: مجریان ما تفاوتی با سال‌های قبل ندارند، اما در روزهایی که برنامه به شکل تولیدی پخش خواهد شد، شاهد حضور چهره های آشنایی در کنار مجریان قدیم «رادیو هفت» خواهیم بود.

صوفی در ادامه از حضور مجریان خانم در برنامه«رادیو هفت» خبر داد و گفت: در دوره جدید در اجرای برنامه شاهدحضور مجریان خانم نیز خواهیم بود .

حسین ساری مدیر شبکه نمایش پیش از این در مورد رادیو هفت چنین گفته بود: این برنامه، یکی از برنامه‌های مورد توجه مخاطبان است که طی این سال‌ها پخش شده است، اما دوستان ما در این برنامه پس از یک سال تلاش تصمیم دارند بازنگری و تجدید قوایی داشته باشند. قطعا توجه ما نسبت به این برنامه پرمخاطب، کم نخواهد شد. «رادیو هفت» از جمله برنامه‌هایی است که جنبه‌های آموزشی پنهان فراوانی دارد که باید آن را تقویت کنیم و حتما ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، پخش موسیقی آرام، قصه‌خوانی، گفت و گو دربارۀ موضوعات مرتبط با آرامش، حافظ‌خوانی و معرفی کتاب از جمله بخش‌های «رادیو هفت» پیش از این با هدف ایجاد لحظاتی آرام، تولید شده است.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید