جمعه, 15 بهمن 1400 13:02

اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر از شبکه نمایش پخش می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر از شبکه نمایش پخش می‌شود اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر از شبکه نمایش پخش می‌شود

سی و یک نما - پخش اختتامیه جشنواره فیلم فجر و مرور فیلم‌های سینمای انقلاب اسلامی از جمله اتفاقات شبکه نمایش در هفته پیش رو است.

به گزارش سی و یک نما به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، هفته آینده نیز این شبکه به مرور فیلم‌های سینمای انقلاب اسلامی خواهد پرداخت و تا روز ۲۲ بهمن و اختتامیه جشنواره فیلم فجر، کماکان به پوشش برنامه‌های این جشنواره هنری کشورمان ادامه خواهد داد.

در ادامه هفته دوم جشنواره فیلم فجر، شبکه نمایش مانند هفته گذشته، تا پایان جشنواره، هر شب ساعت ۲۱ با پخش برنامه «سینمایش» از برج میلاد و خانه جشنواره، به پوشش این رویداد هنری خواهد پرداخت.

روز ۲۲ بهمن ماه نیز، همزمان با روز پایانی جشنواره فیلم فجر و از ساعت ۱۸ به پخش زنده اختتامیه چهلمین دوره این جشنواره می‌پردازد.

این شبکه ساعت ۲۳ هر شب مانند هفته قبل و آغاز دهه فجر، به مرور فیلم‌های سینمای انقلاب اسلامی می‌پردازد. فیلم‌های منتخب این هفته شامل این فیلم‌ها خواهد بود: «تشکیلات»، «آن سفر کرده»، «حمله به اچ ۳»، «کیمیا و خاک»، «جمیل»، «لیلی با من است» و «تاراج».

همچنین ساعت ۱ بامداد منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته به ترتیب روز پخش «کوایدان»، «دستور کار پنهان» «دستبرد ۱»، «دستبرد ۲»، «متولد چهارم جولای»، «شبکه» و «ستاره های خوشبختی من» هستند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید