چهارشنبه, 21 ارديبهشت 1401 18:54

بازی پرسپولیس و سپاهان، زمان پخش قسمت اول نیمه‌نهایی «عصر جدید» را تغییر داد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
بازی پرسپولیس و سپاهان، زمان پخش قسمت اول نیمه‌نهایی «عصر جدید» را تغییر داد بازی پرسپولیس و سپاهان، زمان پخش قسمت اول نیمه‌نهایی «عصر جدید» را تغییر داد

سی و یک نما - پس از پایان دور مقدماتی فصل سوم از مسابقه استعدادیابی «عصرجدید»، این رقابت تلویزیونی به مرحله نیمه‌نهایی خود رسیده و ۳۱ اجرای راه‌یافته به این مرحله در قالب ۶ برنامه به رقابت خواهند پرداخت تا در نهایت، ۶ فینالیست فصل سوم با انتخاب و رای نهایی مردم، به قسمت پایانی و فینال راه یابند.

قسمت اول از مرحله نیمه‌نهایی عصر جدید ، به دلیل همزمانی با پخش زنده مسابقه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در شامگاه شنبه ۲۴ اردیبهشت، جمعه ۲۳ اردیبهشت، بعد از خبر ساعت ۲۲، از شبکه سه پخش می‌شود.

ضمن اینکه شنبه ۲۴ اردیبهشت بازپخش قسمت اول مرحله ی نیمه نهایی «عصر جدید» بعد از مسابقه فوتبال باز پخش می‌شود و یکشنبه ۲۵ اردیبهشت نیز قسمت دوم نیمه‌نهایی این برنامه روی آنتن می‌رود.

بینندگان این برنامه، بعد از پایان پخش هر قسمت از برنامه به مدت صد ساعت فرصت دارند تا به شرکت کننده مورد نظر خود رای دهند.

لازم به ذکر است که از هفته آینده، روال پخش «عصرجدید» به شکل قبلی بازمی‌گردد و شنبه‌ها و یکشنبه‌ها روی آنتن شبکه سه می رود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید