شنبه, 11 مهر 1394 15:06

برنامه «صدبرگ» از امشب روی آنتن شبکه چهار می رود / دوباره ضابطیان، دوباره صوفی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
برنامه «صدبرگ» از امشب روی آنتن شبکه چهار می رود / دوباره ضابطیان، دوباره صوفی برنامه «صدبرگ» از امشب روی آنتن شبکه چهار می رود / دوباره ضابطیان، دوباره صوفی

سی و یک نما- پخش برنامه «صد برگ» با کارگردانی و تهیه کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی با موضوع فرهنگ، هنر و اندیشه از امشب روی آنتن شبکه چهار شروع می‌شود. برنامه ای کاملا فرهنگی و هنری که پای بازیگران، هنرمندان و سایر چهره های مطرح را با خوانش شعر و متون ادبی و ... به تلویزیون می کشد.

در اولین قسمت از برنامه «صد برگ» قرار است بخش‌هایی از برنامه و همین‌طور کارشناسانی که قرار است در آن حضور پیدا کنند معرفی شوند.

«صد برگ» قصد دارد اطلاعات و دانش فرهنگی را به مخاطبان ارائه دهد. برنامه «رادیو هفت» پیش از این به کارگردانی و تهیه کنندگی منصورضابطیان و محمد صوفی از تلویزیون در شبکه آموزش به روی آنتن می‌رفت و حالا این برنامه‌سازان قرار است برنامه جدیدی را در شبکه چهار با عنوان «صد برگ» تجربه کنند.

 

منصور ضابطیان و تیم اش بعد از چند ماه دوری از تلویزیون، بالاخره قرار است از امشب با برنامه جدید «صدبرگ» به شبکه چهار بیایند. این برنامه برخلاف اینکه طرح جلد دفترهای مشق 100 برگ قدیمی را به عنوان لوگو استفاده کرده به هیچ عنوان برنامه ای نوستالژیک نیست.

آنطور که از تعریف ها برمی آید، برنامه صرفا شبانه و آرامش بخش هم نیست و قرار است در آن صحبت های زیادی درباره مسائل مختلف فرهنگی و هنری و اندیشه به میان بیاید و بحث های کارشناسی فراوانی رواج داشته باشد. به همین دلیل هم هست که شبکه چهار، ساعت 21 را برای پخش آن در نظر گرفته است.

 

این برنامه به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک منصور ضابطیان و محمد صوفی در شبکه چهار سیما ساعت 21 هر شب روی آنتن می‌رود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید