پنج شنبه, 01 مهر 1395 16:39

به بهانه ابتلای عروسک گردان کلاه قرمزی به بیماری سرطان / خدای" کلاه قرمزی" بزرگ است

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما – امروز رسانه ای شدن این خبرشوکه ام کرد. دنیا فنی‌زاده، عروسک‌گردان محبوب کلاه قرمزی، به بیماری سرطان مبتلا شده است.شنیده بودم کسالت دارد اما دلگرم حضور او بودم در افتتاحیه شانزدهمین جشنواره عروسکی تهران – مبارک که سلامت به نظر می رسید.فکر کردم که شاید اشتباهی شده یا شاید دلم می خواست که اینطور فکر کنم. گوشی موبایلم را برداشتم و پیامی فرستادم : "دنیا جان فنی زاده ی عزیز! شک نکنید که خدای کلاه قرمزی بزرگ است و سلامتی در پیش"و او فقط  نوشت: "امیدوارم".

بله. خدای کلاه قرمزی بزرگ است و خدای بچه های دو نسل و در کنارشان بزرگانی با کودک درونشان که با کلاه قرمزی زندگی کردند و حالا از صمیم قلب برای سلامتی کسی که به جسم این عروسک شیرین جان می دهد دعا می کنند.

هایده غیوری، همسر زنده یاد پرویز فنی زاده و مادر این هنرمند درباره وضعیت سلامت و درمان بیماری سرطان دنیا فنی‌زاده می گوید:" دنیا فنی‌زاده که به سرطان عضله دست راست مبتلا شده است، برای انجام مراحل پرتودرمانی و تا زمان آغاز مراحل بعدی درمان، از بیمارستان مرخص شده است.سرطان علاوه بر عضله دست راست، پشت گردنش را هم درگیر کرده و اکنون پرتو درمانی‌اش تمام شده و چند روز است که در منزل به سر می‌برد تا دور دوم درمانش آغاز شود.
با تجویز و تشخیص پزشک معالج، دنیا مرخص شده و در منزل استراحت می‌کند تا تقویت شود و مدتی بعد دوباره آزمایش‌هایی انجام می‌شود تا از روند درمان و کنترل بیماری مطلع شویم. وی چندی پیش نیز به کما رفته بود.
ما نیزصمیمانه آرزوی سلامتی او را داریم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید