شنبه, 22 اسفند 1394 01:42

تجلیل از پنج بازیگر بزرگ سینمای ایران در مراسم نکوداشت عوامل سریال "هزاردستان"

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سی و یک نما- مراسم نکوداشت از عوامل سریال «هزاردستان» در حالی روز ۲۶ اسفندماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای امام خمینی  در نیاوران برگزار می شود که سه تن از شاخص ترین بازیگران  اصلی این سریال حال مساعدی ندارند.

تهیه کننده مراسم نکوداشت عوامل و بازیگران سریال «هزاردستان» بیان کرد که در این مراسم برای اولین بار از نسخه اچ دی این اثرنیز  رونمایی می شود.

نادر امینی تهیه‌کننده مراسم نکوداشت عوامل و بازیگران سریال «هزاردستان» که قرار است ۲۶اسفند ماه برگزار شود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در این مراسم قرار است پنج بازیگر اصلی سریال یعنی جمشید مشایخی، عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز،علی نصیریان و داوود رشیدی حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: البته از آنجایی که متاسفانه حال سه نفر از این عزیزان خوب نیست شاید ما به منزل آنها برویم و فیلم تجلیل از آنها را در مراسم پخش کنیم.

تهیه کننده این مراسم نکوداشت یادآور شد: ما سعی می کنیم در این مراسم تعداد زیادی از افرادی را که در آن سریال حضور داشتند دعوت کنیم که البته بعضی فوت کرده اند و بعضی هم خارج از کشور بودند و زمانی که شنیدند ناراحت شدند که نمی توانند حضور داشته باشند. در بخشی از مراسم هم قرار است برای نخستین بار نسخه اچ دی سریال «هزار دستان» را رونمایی کنیم.

وی اضافه کرد: این نسخه کیفیت بهتری دارد و باعث می شود آن دسته از مردم و مخصوصا نسل جوانی که این سریال را ندیده اند آن را با کیفیت بهتری تماشا کنند که قرار است این نسخه از روز اول فروردین از شبکه تهران پخش شود.

امینی در پایان سخنانش با اشاره به نسخه ای که از شبکه آی فیلم پخش شده است، عنوان کرد: نسخه ای که از شبکه آی فیلم پخش شد نسخه تصحیح شده سریال بود اما این نسخه با استفاده از تجهیزات، اچ دی شده است و به قول معروف نسخه ای است که علی حاتمی کارگردان سریال هم آن را ندیده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید