پنج شنبه, 19 ارديبهشت 1398 16:56

تکذیب مرد هفت میلیارد تومانی /"نوید محمدزاده"شکایت می کند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تکذیب مرد هفت میلیارد تومانی /"نوید محمدزاده"شکایت می کند تکذیب مرد هفت میلیارد تومانی /"نوید محمدزاده"شکایت می کند

سی و یک نما _ در روزهای گذشته خبری در مورد دستمزد "نوید محمدزاده"برلی بازی در سریال شبکه خانگی «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی منتشر شد که حتی رسانه‌های رسمی کشور هم آن را تایید و منتشر کردند چرا که هر خبری درباره ی این ستاره می تواند تیراژ یا بازدیدها را تحت تاثیر قرار دهد و به این ترتیب رسانه های معتبر نیز به تازگی از رسالت خود دور شده اند. و به دنبال خبرهای زرد می روند.

به همین دلیل، امروز" سید حسین روحانی" وکیل وی با تکذیب این خبر، اعلام کرد که "نوید محمدزاده" از کانال تلگرامی که این خبر را برای اولین بار منتشر کرد به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت خواهد کرد.
گفتنی است این روزها و در ادامه پیش تولید سریال شبکه خانگی «قورباغه» بازیگران اصلی این فیلم نیز معرفی شدند.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به هومن سیدی، نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، نوید پورفرج و فرشته حسینی اشاره کرد.

«قورباغه» اولین سریال نمایش خانگی است که هومن سیدی کارگردان آن را بر عهده دارد که وی نیز درخشش خود را مدیون حضور در تلویزیون با سریال "راه بی پایان" همایون اسعدیان است.

در رابطه با این خبر، تصویرگستر پاسارگاد هم ساکت ننشست و همکاری با سازندگان «قورباغه» را تکذیب کرد و پس از انتشار خبر قرارداد ۷ میلیاردی نوید محمدزاده برای بازی در سریال «قورباغه» هومن سیدی، شرکت «تصویر گستر پاسارگاد» خبر همکاری خود با محمدزاده و سیدی را منسوخ دانست.

متن اصلی خبر جنجالی در ابتدا چنین بود:
شرکت تصویر گستر پاسارگاد سرمایه گذار سریالی به نام «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی است و این شرکت قراردادی یکساله را با نوید محمدزاده به رقم ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان امضا کرده است که پس از انتشار این خبر، وکیل شرکت تصویرگستر پاسارگاد نیز در متن کوتاهی همکاری با پروژه "قورباغه" را تکذیب کرد.

گفتنی است نوید محمدزاده ماه گذشته داور سی و هفتمین دوره از جشنواره جهانی فحر بود.
وی با فیلم توقیف شده ی "عصبانی نیستم" در اولین حضور خود به یک سوپر استار بدل شد، با ابد و یک روز و لانتوری مورد تحسین قرار گرفت، با بدون تاریخ، بدون امضا و "مغزهای کوچک زنگ زده" و فیلم در حال اکران "متری شیش و نیم" ، به اوج رسید و با "سرخپوست" به زودی و در زمان اکران نشان خواهد داد که هنوز برگ برنده زیادی برای رو کردن دارد.
وی و هومن سیدی پیش از این در مغزهای کوچک زنگ زده با هم همکاری داشتند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید