یکشنبه, 26 ارديبهشت 1400 13:52

دیپلمات سال‌های ریاست جمهوری هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد مجری ویژه برنامه‌ی انتخاباتی می‌شود

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
دیپلمات سال‌های ریاست جمهوری هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد مجری ویژه برنامه‌ی انتخاباتی می‌شود دیپلمات سال‌های ریاست جمهوری هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد مجری ویژه برنامه‌ی انتخاباتی می‌شود خبر سی و یک نما

سی و یک نما - برنامه «مجری» با موضوع تاریخ انتخابات ریاست جمهوری در ایران از امشب یکشنبه ۲۷ اردیبهشت در حالی روی انتن شبکه پنج سیما می رود که حمیدرضا آصفی دیپلمات سه رییس جمهور ( هاشمی رفسنجانی، محمد خاتمی و محمود احمدی نژاد) در این برنامه میزبان چهره های مهم سیاسی می شود.

روابط عمومی شبکه پنج سیما اعلام کرد: «مجری» ویژه برنامه انتخاباتی شبکه پنج سیما در ۱۳ قسمت، روزهای یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۲۰ پخش می شود و روز بعد ساعت ۱۰ بازپخش خواهد شد.

این برنامه به مرور خاطرات، ناگفته ها و گپ و گفت چهره های سیاسی کشور درباره ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور می پردازد.

همچنین برنامه «مجری» وضعیت و اهمیت انتخابات پیش رو و چرایی لزوم مشارکت حداکثری مردم را تحلیل، بررسی و تبیین می کند.

این برنامه چهره هایی از عرصه سیاست کشور که از احزاب مختلف با سلایق گوناگون هستند را میزبانی می کند تا خاطرات و رویدادهای تاریخ انتخابات ریاست جمهوری از ابتدای انقلاب تاکنون را بازگو کند.

نکته جالب توجه درباره این برنامه انتخاب حمیدرضا آصفی سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در امارات متحده عربی، آلمان و فرانسه به عنوان میزبان برنامه است که موجب شده تا سبک و سیاق این برنامه انتخاباتی متفاوت شود.

ایوب جمشیدی و امیر قربانی تهیه کننده، محمد حسین رنجبران مشاور طرح، علی مختارزاده کارگردان، امیر قربانی سردبیر، مجید رفیعی مشاور سردبیر و معصومه خداوردیان مدیر روابط عمومی و هماهنگی مهمانان این برنامه هستند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید