یکشنبه, 19 مهر 1394 16:59

زندگی خصوصی وودی آلن از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
زندگی خصوصی وودی آلن از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود زندگی خصوصی وودی آلن از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود

سی و یک نما- فیلم‌ساز صاحب‌نامی که با داشتن 24 نامزدی در اسکار همیشه سعی کرده زندگی خصوصی‌اش را از چشم‌های کنجکاو پنهان نگه دارد برای نخستین بار اجازه داده دوربینی از زندگی او و فرایند خلاقه را به تصویر بکشد.

به گزارش سی و یک نما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مستند "وودی آلن" روایتی از زندگی این کارگردان صاحب‌نام آمریکایی است که رابرت واید کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

این فیلم توانسته است در ۶ جلسه گفتگو و با گذران روزها و هفته‌های متعدد با وودی آلن، مروری هرچند اجمالی اما اختصاصی بر زندگی و خلاقیت هنری او داشته باشد.

کارگردان این امکان استثنایی را یافته که سر صحنه تهیه برخی فیلم‌های وودی آلن ظاهر شود و از او فیلم بگیرد. اجازه‌ای که او تاکنون به کسی نداده است.

آلن همچنین به رابرت واید اجازه داد که در خانه‌اش در منهتن برود و از مراحل مختلف نوشتن تا ادیت کارهایش از او فیلمبرداری کند.

وودی آلن ۷۹ ساله کمدین، بازیگر، کارگردان، نویسنده و موسیقی‌دان آمریکایی است. آلن فعالیت حرفه‌ای خود را به‌عنوان یک نویسنده کتاب‌های طنز و سپس یک کمدین روی صحنه آغاز کرد و سپس در دهه ۶۰ میلادی فعالیت فیلم‌سازی خود را آغاز کرد.

آنی هال (۱۹۷۷)، منهتن (۱۹۷۹) و نیمه‌شب در پاریس (۲۰۱۱) از مشهورترین فیلم‌های وودی آلن‌اند. وی ۲۴ بار نامزد اسکار و چهار بار برنده آن شده است که این جوایز شامل یک اسکار بهترین کارگردانی و سه جایزه اسکار بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی شده است.

"وودی آلن" ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۲۰ مهر به مدت ۱۰۰ دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن ۸ صبح روز سه‌شنبه خواهد بود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید