جمعه, 15 آبان 1394 15:12

سریال "یادآوری" از فردا به روی آنتن می رود / سریال "پریا" در مرحله فیلمبرداری است

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سریال "یادآوری" از فردا به روی آنتن می رود / سریال "پریا" در مرحله فیلمبرداری است سریال "یادآوری" از فردا به روی آنتن می رود / سریال "پریا" در مرحله فیلمبرداری است

سی و یک نما- سریال یادآوری به کارگردانی حجت قاسم زاده و تهیه‌کنندگی احمد زالی از فردا شنبه ۱۶ آبان ماه از شبکه پنج پخشش را آغاز می کند. سریال "پریا" نیز با پیوستن محمود پاک نیت به آن در حال فیلمبرداری است.

سریال "یادآوری" در ۳۲ قسمت ۴۵ دقیقه ای هر شب به جز جمعه ها ساعت ۱۹:۴۵ نمایش داده می شود و تکرار آن ساعت ۲۳ و ۱۶ خواهد بود.

سریال "یادآوری" در شبکه آی فیلم تولید شده و فیلمنامه آن به قلم رویا غفاری نگارش شده است و هنرمندانی همچون مسعود رایگان، امیر آقایی، رویا تیموریان، فرخ نعمتی، فرهاد قائمیان، مهران احمدی، جلیلوند، سهیلا رضوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، امیرحسین مدرس، بهناز جعفری، بهرام ابراهیمی، مریم بوبانی و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «یادآوری» داستان آدم‌ هایی است که فرصت دوبار زندگی به آنها داده شده است. می‌ میرند و باز می‌گردند … یادآوری از داستان و داستانک‌ های متعددی تشکیل شده که با هم پیوند دارند. این سریال داستان مرگ و زندگی است. داستان آدم‌ هایی که سرنوشت آنها را به هم پیوند می‌دهد تا به جستجوی رازهای مخفی بروند و رشته از هم گسیخته زندگی خود را دگر بار با نگاهی دیگر از نو ببافند …

مجموعه تلویزیونی «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه که نام شخصیت اصلی این مجموعه است و داستان حول زندگی او شکل می گیرد از زاویه ای دیگر قصه زندگی پدر ماهی فروشی با بازی محمود پاک نیت را روایت می کند که پسرش در شرف ازدواج است.

پیش تولید این مجموعه از اوایل تابستان آغاز شد و بر اساس گفته های تهیه کننده بخش اعظم کار در تهران تصویربرداری خواهد شد اما بخشی هم به تبع داستان در شمال کشور جلوی دوربین می رود.

علاوه بر پاک نیت لادن مستوفی نیز پیش از این به عنوان بازیگر این مجموعه خبرساز شده بود. این سریال نوشته سعید فرهادی است و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در ۴۰ قسمت برای شبکه سه سیما جلوی دوربین می رود.

سهیلی‌زاده پیش از این اثر مینی‌سریال «نیاز» را در شب‌های قدر از شبکه یک سیما داشت و قبل‌تر نیز با سریال «آخرین بازی» در تلویزیون حضور داشت.

عوامل مجموعه «پریا» عبارتند از تهیه‌کننده: اسماعیل عفیفه، کارگردان: حسین سهیلی‌زاده، مدیرتصویربرداری: محمد افسری، نویسنده: سعید فرهادی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نگاه ترکی، مدیر تدارکات: مهدی پیله وریان، طراح گریم: سیدجلال موسوی.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید