یکشنبه, 23 فروردين 1394 14:12

سه سریال‌ در ماه رمضان از شبکه‌های سیما پخش می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
سه سریال‌ در ماه رمضان از شبکه‌های سیما پخش می‌شود سه سریال‌ در ماه رمضان از شبکه‌های سیما پخش می‌شود

سی و یک نما- سری چهارم "پایتخت"، سری دوم "دردسرهای عظیم" و "گاهی به پشت سر نگاه کن" سه مجموعه نمایشی مصوب سیما هستند که قرار است در ایام رمضان از شبکه‌های مختلف سیما پخش شوند.

به گزارش سی و یک نما به نقل از ایسنا، مجموعه تلویزیونی "پایتخت" به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در ۲۶ قسمت قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

نویسندگی این مجموعه به عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است و احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در کنار محسن تنابنده، ریما رامین فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند. بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرگاه و حواشی آن رخ می‌دهد.

مجموعه "دردسرهای عظیم" به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است. در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی به عنوان ایفاگر نقش لطیف نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه ومه لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.

در خلاصه داستان "دردسرهای عظیم" آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار باردیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمک‌های لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش آمده برای آن‌ها را حل و فصل کند.

علیرضا کاظمی و امیر عربی به عنوان نویسندگان سری دوم این مجموعه نگارش فیلمنامه را برعهده دارند.

"گاهی به پشت سر نگاه کن" عنوان مجموعه‌ای است که قرار است در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما پخش شود. محور اصلی قصه این مجموعه امانتداری و رعایت حلال و حرام در کسب درآمد است شخصیت اصلی قصه جلال تابش است که یک کارگاه کوچک سیلندر سازی دارد که از درآمد اندک آن زندگی خانواده‌اش می‌گذرد. جلال از پدر مرحومش آموخته که رزق و روزی حلال ولو اندک بر سر سفره‌اش ببرد و ذره‌ای در کارش دچار وسوسه و کسب مال شبهه ناک نشود.

رضا انصاریان تهیه‌کننده و مازیار میری کارگردان "گاهی به پشت سر نگاه کن" هستند و نگارش آن بر عهده محمدمسعود سلطانی است.

از بازیگران این مجموعه نمایشی می‌توان به امین تارخ، هدایت هاشمی، محمد متوسلانی، الیکا عبدالرزاقی و بهاره کیان‌افشار اشاره کرد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید