چهارشنبه, 12 مرداد 1401 15:02

تاکید رئیس صداوسیما، بر اینکه صداوسیما پشتیبان و حامی پلتفرم‌هاست

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
تاکید رئیس صداوسیما، بر اینکه صداوسیما پشتیبان و حامی پلتفرم‌هاست تاکید رئیس صداوسیما، بر اینکه صداوسیما پشتیبان و حامی پلتفرم‌هاست

پیمان جبلی گفت: سازمان صدا و سیما خود را پشتیبان و حامی پلتفرم‌ها و البته ناظر بر تولید و پخش محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی می‌داند.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی، بعد از ظهر امروز سه‌شنبه ۱۱ مرداد به همراه سعید مقیسه، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) به منظور بررسی عملکرد و وظایف این سازمان در حوزه تنظیم‌گری و نظارت بر پخش و انتشار محتوای فراگیر صوت و تصویر در بستر فضای مجازی، میهمان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بودند.

آقای جبلی در حاشیه این نشست و در جمع خبرنگاران، مجلس و به ویژه کمیسیون فرهنگی را خانه دوم صداوسیما دانست و گفت: خود را موظف می‌دانیم که هر چند وقت یک‌بار برای ارائه گزارش و دریافت ملاحظات و توضیحات نمایندگان و اعضای کمیسیون فرهنگی به مجلس بیاییم.

وی افزود: جلسه بسیار خوب و مفیدی بود و گزارشی در خصوص پیشرفت اهداف تحولی در سازمان صداوسیما به نمایندگان ارائه داده شد، آمادگی داریم که در جلسات بعدی گزارشات تکمیلی را نیز ارائه دهیم.

رئیس رسانه ملی درباره محورهای گفتگو با اعضای کمیسیون فرهنگی نیز گفت: در این جلسه درباره موضوعات مختلفی از جمله حوزه تنظیم‌گری صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی سوالات، مطالب و گزارش‌هایی مطرح شد.

وی ادامه داد: امیدواریم این تعامل و همکاری نزدیک بین رسانه ملی و مجلس به ویژه کمیسیون فرهنگی مستمر باشد.

جبلی با اشاره به بررسی عملکرد و وظایف سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) در این جلسه، تصریح کرد: ما می‌توانیم تولید محتوای نمایشی در بسترهای فضای مجازی را یک ظرفیت بالقوه فرهنگی و روبه‌جلو برای جامعه تلقی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه قانونی صدا و سیما و ساترا این است که این ظرفیت بالقوه را با حمایت از پلتفرم‌ها و نظارت بر فعالیت و تولید محتوای نمایش خانگی، بالفعل کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تلاش می‌کنیم تا حمایتمان از تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی در بخش خصوصی را تقویت کنیم و همچنین فعالیت‌ها در بخش خصوصی را به یک مکمل مدیریت فرهنگی جامعه تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: افزایش هر چه بیشتر ضریب نفوذ پلتفرم‌های تولید کننده محتوای فاخر فرهنگی، به معنی این است که ضریب نفوذ رسانه ملی در جامعه گسترش یافته است.

آقای جبلی خاطرنشان کرد: سازمان صدا و سیما خود را پشتیبان و حامی پلتفرم‌ها و البته ناظر بر تولید و پخش محتوای صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی می‌داند.

منبع: خبرگزاری مهر

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید