پنج شنبه, 21 مرداد 1400 09:51

علی سلیمانی هم از کرونا جان به در نبرد | مظلوم، زحمتکش، بی‌ادعا | اعلام جزییات خاکسپاری

نوشته شده توسط سی و یک نما
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
علی سلیمانی هم از کرونا جان به در نبرد | مظلوم، زحمتکش، بی‌ادعا علی سلیمانی هم از کرونا جان به در نبرد | مظلوم، زحمتکش، بی‌ادعا خبر سی و یک نما

سی و یک نما - علی سلیمانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعد از یک دوره بستری در بیمارستان بر اثر کرونا درگذشت.

علی سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون مدتی بود که به دلیل کرونا در بیمارستان بستری شده بود و امروز ۲۱ مرداد حدود پنج صبح دار فانی را وداع گفت.

جواد هاشمی بازیگر گفت: علی سلیمانی متأسفانه ۱۲ و نیم بامداد امروز دچار مشکل شد، اکسیژن خون او پایین آمد و حدود پنج صبح ایست قلبی کرد و احیا جواب نداد.

علی سلیمانی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی به ایفای نقش پرداخته بود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به سینمایی‌های «بی پولی»، «تنگه ابوقریب» و «سفر به چزابه» اشاره کرد. همچنین او در سریال‌های «وضعیت زرد» که به تازگی روی آنتن رفت، «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی، «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله به ایفای نقش پرداخته بود. سریال «کتونی زرنگی» وی هنوز به پخش از تلویزیون نرسیده است.

او همچنین در نمایش‌های مختلفی روی صحنه حضور داشت که «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ از جمله آنهاست.

اعلام جزییات خاکسپاری

همسر زنده یاد علی سلیمانی اعلام کرد پیکر این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون روز جمعه ۲۲ مرداد در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده می شود.

سهیلا جوادی همسر زنده یاد علی سلیمانی که صبح امروز پنجشنبه ۲۱ مرداد و بر اثر ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست، درباره زمان و مکان خاکسپاری پیکر این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: قرار است مراسم خاکسپاری علی سلیمانی ساعت ۱۳ روز جمعه ۲۲ مرداد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار شود.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه مراسم خاکسپاری ارشا اقدسی نیز صبح روز جمعه ۲۲ مرداد است، تصمیم گرفتیم برای تداخل نداشتن ۲ مراسم، زمان خاکسپاری علی سلیمانی ساعت ۱۳ باشد.

همسر زنده یاد سلیمانی درباره حضور مردم در مراسم خاکسپاری این هنرمند، تصریح کرد: به دلیل شرایط کرونایی بهتر است مردم مراقب سلامت خود باشند و در این مراسم شرکت نکنند و اگر قصد حضور در مراسم را دارند حتما پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید