یکشنبه, 11 ارديبهشت 1401 20:38

خلاصه‌ی قسمت‌های قبلی «ساخت ایران ۳» به مناسبت عید فطر، به‌صورت ویژه و اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خلاصه‌ی قسمت‌های قبلی «ساخت ایران ۳» به مناسبت عید فطر، به‌صورت ویژه و اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود خلاصه‌ی قسمت‌های قبلی «ساخت ایران ۳» به مناسبت عید فطر، به‌صورت ویژه و اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود

سی و یک نما - خلاصه قسمت‌های ۱ تا ۹ سریال «ساخت ایران ۳» به کارگردانی بهمن گودرزی در یک قسمت ویژه به مناسبت عید فطر امشب یکشنبه ۱۱ ساعت ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ به‌صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای داستان اصلی این کمدی خانوادگی این قسمت ویژه را دنبال کنند.

پخش ادامه قسمت‌های سریال «ساخت ایران» که از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز شده، بعد از عید فطر نیز طبق روال گذشته هر چهارشنبه منتشر می‌شود.

تهیه کننده این سریال کمدی خانوادگی، امیر پروین حسینی است و احسان لطفیان و شهاب مهربانیار قصه آن را به نگارش درآورده‌اند.

امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، الهام کردا، مینا وحید، سعید امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، بهرنگ علوی، محمدرضا صولتی، آیشه گل جوشکون، نادر سلیمانی، امیر دژاکام، کیانوش گرامی و....بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان«ساخت ایران ۳» :

غلام (امین حیایی) در جنوب ایران غواص است. یک روز ستاره (آناهیتا درگاهی) که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به ستاره علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل ستاره برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید