جمعه, 05 خرداد 1396 16:27

ماه عسل از فردا روی آنتن شبکه سه سیما می رود / خواننده پاپ تیتراژ ماه عسل را می خواند

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
ماه عسل از فردا روی آنتن شبکه سه سیما می رود / خواننده  پاپ تیتراژ ماه عسل را می خواند ماه عسل از فردا روی آنتن شبکه سه سیما می رود / خواننده پاپ تیتراژ ماه عسل را می خواند

 

سی و یک نما - برنامه «ماه عسل ٩٦» از روز شنبه ششم خرداد به مناسبت آغاز ماه رمضان روی آنتن شبکه سه می رود و خواننده ی برگزیده بهترین تیتراژسال گذشته از نظر مردم که در «برنامه سه ستاره» انتخاب شد تیتراژ آن را می خواند.

 

این برنامه به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی امسال وارد دوازدهمين سال پخش خود می‌شود. اولین قسمت از «ماه عسل» امسال به اتفاقات مهمی كه برای چند نفر از سوژه‌های خاص برنامه در سال گذشته رخ داده بود می‌پردازد و قطعا روايت قصه آن‌ها بعد از اولين بار حضورشان در قاب «ماه عسل» شنيدنی خواهد بود.
«ماه عسل ٩٦» هر شب حوالی ساعت ١٩ از شبكه سه سيما به روی آنتن می‌رود.
محمد علیزاده خواننده مطرح و محبوب موسیقی پاپ که رکورددار اجرای زنده در ایران است؛ تاکنون تیتراژهای فراوانی خوانده است که از میان آنها می‌توان به «برادر» اشاره کرد؛ قطعه‌ای که طی نظرسنجی در برنامه سه ستاره، بهترین تیتراژ تلویزیونی در سال 95 از نگاه مخاطبان شد.
او که سال گذشته در ایام شب‌های قدر، برای برنامه تلویزیونی «ماه عسل»، قطعه‌ای را در وصف حضرت علی (ع) خواند، این بار نیز تیتراژ ابتدایی برنامه تلویزیونی «ماه عسل» را می‌خواند.
سینا شعبانخانی خواننده موسیقی پاپ نیز خواننده تیتراژ انتهایی برنامه تلویزیونی «ماه عسل» است.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید