جمعه, 08 خرداد 1394 15:19

محمدرضا شجریان پس از سالها ممنوع التصویر بودن امشب روی آنتن شبکه آموزش

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
محمدرضا شجریان پس از سالها ممنوع التصویر بودن امشب روی آنتن شبکه آموزش محمدرضا شجریان پس از سالها ممنوع التصویر بودن امشب روی آنتن شبکه آموزش

سی و یک نما- در حالی که صدا و سیما حتی از پخش دعای ماه رمضان با صدای محمد رضا شجریان امتناع می کند، امروز قرار است برنامه ای روی آنتن پخش شود که بخشی از آن به چهره و صدای این یگانه مرد آواز ایرانی اختصاص دارد.

مجله موسیقیایی «دستان» شبکه آموزش سیما جمعه شب در بخشی از دیدار خود با حمید متبسم، به پخش گفت و گوهای او با محمدرضا شجریان می پردازد. حمید متبسم – آهنگساز و نوازنده موسیقی ایرانی – این جمعه (هشتم خرداد ماه) برای نخستین بار در مجله موسیقیایی «دستان» شبکه آموزش سیما حضور پیدا می‌کند.

این برنامه سه دهه فعالیت متبسم را بررسی می‌کند و دیدار همایون شجریان و حمید متبسم را به تصویر می‌کشد.این جمعه «دستان»، آلبوم سیمرغ را به نقد می‌کشد و در آیتم «یاد» از نوازنده و مولف کتاب آموزش سه تار مرحوم «جلال ذوالفنون» یاد می‌شود.

در پایان این برنامه دل‌نوازی‌ها و کنسرت‌های حمید متبسم نمایش داده می‌شود.

مجله موسیقیایی «دستان» با اجرای سید عباس سجادی و تهیه‌کنندگی سید محمد مناجاتی جمعه و شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۲۰ از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می‌رود.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید