چهارشنبه, 09 فروردين 1396 13:35

مهلت ثبت نام و ارسال آثار نخستین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مهلت ثبت نام و ارسال آثار نخستین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد مهلت ثبت نام و ارسال آثار نخستین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد

سی و یک نما- دبیر نخستین جشنواره تلویزیونی مستند از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره به ترتیب تا 15 و 17 فروردین ماه خبر داد.


به گزارش سی و یک نما به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تلویزیونی مستند، مهدی میرتیموری گفت : جشنواره مستند با شعار «روایت حقیقت در قاب واقعیت» به همت شبکه مستند و با هدف شناسایی و حمایت از مستندسازان جوان و مستعد ، تقویت جریان فیلم مستند و همچنین ارتقای کیفی آثار مستند بهار امسال برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره سالیانه در چهار فصل برگزار می شود، افزود: شروع نخستین جشنواره تلویزیونی مستند 21 فروردین است و خرداد ماه اختتامیه فصل اول خواهد بود، موضوعات این جشنواره آزاد است و فیلم هایی با موضوعات مختلف می توانند به جشنواره ارائه شوند.

دبیر جشنواره تصریح کرد: مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره تمدید شده است و علاقه مندان می توانند تا 15 فروردین برای ثبت نام اقدام کنند و تا 17 همین ماه اثر خود را برای دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، سعادت‌آباد ، میدان کاج ، خیابان نهم شرقی پلاک 26 طبقه چهارم بفرستند.

به گفته وی داوری آثاراین جشنواره توسط هیئت داوران و مردم انجام می شود و داوری بخش مردمی از طریق سایت جشنواره به نشانی www.festmostanad.ir، سامانه پیامکی جشنواره و کانال های اطلاع رسانی انجام می گیرد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید