پنج شنبه, 01 آذر 1397 00:00

نوید محمدزاده، از سلیمانیه تا ۲۰:۳۰ / مهراب قاسمخانی؛ مظنون همیشگی

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
نوید محمدزاده، از سلیمانیه تا ۲۰:۳۰ / مهراب قاسمخانی؛ مظنون همیشگی نوید محمدزاده، از سلیمانیه تا ۲۰:۳۰ / مهراب قاسمخانی؛ مظنون همیشگی

 سی و یک نما_ در حالی که نوید محمدزاده، مطرح‌ترین بازیگر مرد این روزهای سینمای ایران است و بعید نیست که در مراسم اسکار ۲۰۱۸ نیز توجه خاصی به بازی او شود، به نظر می‌رسد صحبت کوتاه او به زبان کردی در جشنواره فیلم سلیمانیه عراق که کرد زبان هستند؛ چندان به مذاق بعضی‌ها خوش نیامده است. در حالی که او بسیار هوشمندانه آن‌ها را همزبان خواند و نه این‌که طوری صحبت کند که انگار دم از همبستگی کردهای ایران و عراق به عنوان یک ملت واحد بزند و بخواهد احساسات یک قوم را تحریک یا تهییج کند. حتی در انتها هم از جمله کوتاه "زنده باد کُرد" با اشاره‌ی فردی (هر بژی کورد) یاد کَرد و نه اینکه با ابهام بگوید "زنده باد کردستان" (بژی کورد)

اما بالاخره عده‌ای باید زهرشان را می‌ریختند و چه تریبونی بهتر از ۲۰:۳۰ و چه سوژه ای جذاب تر از پرداختن دوباره به سلبریتی‌ها وحضورشان در کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه.
و اینبار گذاشتن تصویر نوید محمد زاده در کنار مهراب قاسمخانی( مظنون همیشگی)، الهام پاوه نژاد و نیکی کریمی. ( نیکی کریمی که باید در مورد مبالغ واریز شده به حسابش شفاف سازی می کرد که به نظر می رسد ختم به خیر شد)

جالب اینجاست که، گزارش مورد نظر بدون نشان دادن تصویری از محسن افشانی پخش شد.(کسی که خودش هم در این باره گفته: "مدتی کمک های نقدی را در حسابش نگه داشته تا در زمان مناسب ! و برای هزینه های ضروری ترزلزله زدگان! استفاده شود!")

اما در این میان نوید محمد زاده در همان ابتدا و با وجود اینکه مبلغ قابل توجهی پول جمع آوری کرده بود، اعلام کرد که مبالغ را به حساب علی دایی واریز کرده که از نظر او معتمدترین فرد بوده و علی دایی هم بی هیچ شبهه‌ای کمک‌های مالی را در جریان انداخته است.
در این میان و پس از پخش برنامه دیشب ۲۰:۳۰ مهراب قاسمخانی یا همان مظنون همیشگی که چون نمی‌تواند جلوی زبانش را بگیرد، سیبل خوبی برای نشانه است و در این گزارش، تصویر او هم دیده می‌شد؛ متنی در اینستاگرام گذاشته( همراه با ویدیویی از مجید حسینی که این‌روزها با انتقاداتش از سیستم آموزشی و به خصوص کنکور، در برنامه‌ی حالا خورشید، بسیار مورد توجه واقع شده است) که در ادامه می خوانیم:

حالا که تلویزیون فقط مونده توی اخبار هواشناسی در مورد این که سلبریتی ها پول زلزله زده ها رو بالا کشیدن حرف بزنه و هی تپ و تپ توی بیست و سی عکسمونو نشون میده و مجری قشنگای افشاگرش زرت و زرت ازمون حرف میزنن، خوبه که در این موارد هم یکم توضیح بده برای مردم. شفاف سازی اگه خوبه، واسه همه خوبه. مثلاً بد نیست برای شروع راجع به این عدد ها توضیح بدین، یا توضیح بدین که چند ساعت در هفته از حق مردم میزنید و به جاش به ازای دریافت پول، تبلیغات و برنامه های مربوط به کنکور پخش میکنید، یا اصلاً توضیح بدید که چرا چنین فرایند معیوبی رو که باعث آسیب به روح و‌ روان جوونها میشه تا این حد تبلیغ میکنید. اسم این کار زیر پا گذاشتن اخلاق به خاطر پول نیست؟ جرم نیست؟ نیاز به بررسی نداره؟... راستی از این دعوت نامه ها که واسه ما میفرستن، واسه شما نمیفرستن؟

پ.ن اول: دلتون خواست میتونیم از افت وحشتناک کیفیت برنامه ها و ریزش شدید مخاطب و سوق دادن بیننده ها به شبکه های ماهواره ای هم حرف بزنیم. اونم با این همه درآمد نجومی و خرج از بیت المال و بودجه مملکت
پ.ن دوم: راستی هنوز نفهمیدین وقتی توی بیست و سی از کسی بد میگین، در واقع دارین براش تبلیغ میکنین؟ هنوز نگرفتین که همچین چیزی میره توی آلبوم افتخاراتش و بهش اعتبار میده؟
پ.ن سوم: از اونجا که تلویزیون فقط به خاطر روحیه حقیقت جویی که داره، تصویر ما رو به عنوان مال مردم خور پخش میکنه و کاری به صحت ماجرا نداره، منم مسئولیتی نسبت به صحت حرف هایی که ایشون میزنن ندارم و فقط همینجوری الکی بدون منظور منتشرش میکنم... فقط اگه حتی نزدیک به واقعیت هم باشه، چه کاری های غریبی داره اتفاق میفته.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید