شنبه, 19 آبان 1397 00:00

وقتی باختن هم رنگ و بوی برد دارد/ ممنون برانکو؛ ممنون پرسپولیس/ نود دقیقه تضعیف روحیه با گزارش "مزدک میرزایی"

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
وقتی باختن هم رنگ و بوی برد دارد/ ممنون برانکو؛ ممنون پرسپولیس/ نود دقیقه تضعیف روحیه با گزارش "مزدک میرزایی" وقتی باختن هم رنگ و بوی برد دارد/ ممنون برانکو؛ ممنون پرسپولیس/ نود دقیقه تضعیف روحیه با گزارش "مزدک میرزایی"

سی و یک نما  _ وقتی که اعلام می شود که بازی حساسی قرار است با اجرای "جواد خیابانی" گزارش شود، اگر کمترین امید را به پیروزی داشته باشیم اما لااقل می دانیم ، این گزارشگر خوش بین و نازک دل تا لحظه ی آخر هم به ما امید خواهد داد و وقتی "عادل فردوسی پور" گزارشگر یک بازی حساس است، مشتاق یک گزارش پر هیجان هستیم که می توانیم بازی از قاب تلویزیون را با نشستن روی سکوهای ورزشگاه مقایسه کنیم. اما وقتی مزدک میرزایی گزارشگر است انگار که اگر ببریم هم باخته ایم!!

ای کاش  به همان نسبت که آمار تعداد شوت های دروازه و حمله ها و دوندگی بازیگران را محاسبه کرد،میشد تعداد جملات منفی و مایوس کننده این گزارشگر فوتبال را هم شمرد. بی احساس ، منفعل و از پیش بازنده نگار حتی زمانی  که باید تعصب یک بازی  را با تماشاگر تلویزیون به اشتراک بگذارد.

امشب و در گزارش بازی حساس"  پرسپولیس و کاشیما"،   شمارش معکوس دقیقه ها و اعلام نزدیک شدن به اتمام زمان فرصت ها در کنار جملات رگباری منفی توسط مزدک میرزایی از  اوایل نیمه دوم مثال زدنی است و نمونه ی خوبی  که باور کنیم، یک مجری و یا یک گزارشگر در کنار دانش، باید حس خوبی هم داشته باشد تا در طول اجرا یا گزارشش به تماشاگر تلویزیون منتقل کند و حتی اگر امید به برد کم باشد اما "امید"همیشه تماشای یک بازی را خاطره انگیز می کند.
درست مثل تماشاچیان خوب در ورزشگاه که با احترام و قدردانی از تیم محبوبشان،  آبرویمان را در برابر مهمان های مهم خارجی حفظ کردند.
ممنون برانکو
ممنون پرسپولیس
ممنون ایران.
نایب قهرمانی مبارکتان باشد

آخرین ویرایش در شنبه, 19 آبان 1397 21:16

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید