چهارشنبه, 08 بهمن 1393 13:19

کارگردان "وضعیت سفید" فیلم کوتاه های "درنگ" را برای سیما می سازد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کارگردان "وضعیت سفید" فیلم کوتاه های "درنگ" را برای سیما می سازد کارگردان "وضعیت سفید" فیلم کوتاه های "درنگ" را برای سیما می سازد

سی و یک نما- حمید نعمت‌الله این روزها مشغول کارگردانی پروژه تازه‌اش با نام «درنگ» است که در قالب 15 فیلم کوتاه ساخته می‌شود.

مجموعه فیلم کوتاه «درنگ» به کارگردانی حمید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی به سفارش معاونت سیما برای پخش از شبکه‌های مختلف سیما در حال تولید است.

فیلمنامه این مجموعه 15 قسمتی را که موضوعات اجتماعی و تربیتی دارد، هادی مقدم‌دوست به رشته تحریر درآورده و هر قسمت از آن حدودا 5 دقیقه است.

768546.jpg

تصویربرداری این مجموعه با مضامین اجتماعی و اخلاقی از 10 روز پیش در تهران آغاز شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

عوامل اصلی این مجموعه عبارتند از مدیر تصویربرداری: رضا شیخی، تدوین: خشایار موحدیان، سودابه سعیدنیا، مدیر تولید: آرش زینال‌خیری، دستیار تهیه‌کننده: سیدهادی آقایی میبدی، برنامه‌ریز و دستیار یک: سعید بیات، طراح صحنه و لباس: بهنام جعفری، صدابردار: علی عدالت‌دوست، طراح گریم: اعظم بیات، عکاس: بامداد نعمت‌الله، فیلمبردار پشت صحنه: پویا خسروی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

نعمت‌الله در جشنواره فیلم فجر سال گذشته فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» را داشت که جایزه ویژه هیأت داوران به خاطر کارگردانی این فیلم به او اختصاص پیدا کرد.

768089.jpg

مخاطبان تلویزیونی سریال «وضعیت سفید» را که به کارگردانی او سال 89 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت از یاد نمی‌برند.

او همچنین تعدادی تله‌فیلم برای شبکه‌های مختلف سیما ساخته که از میان این آثار از همه بیشتر چهار تله‌فیلم در قالب مجموعه‌ای با نام «بیا از گذشته حرف بزنیم» مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و شاید باز هم ادامه داشته باشد.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید