یکشنبه, 25 دی 1401 14:03

کوچ برنامه «هفت» از شبکه سه به شبکه نمایش / احتمال بازگشت افخمی به برنامه هفت

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
کوچ برنامه «هفت» از شبکه سه به شبکه نمایش / احتمال بازگشت افخمی به برنامه هفت کوچ برنامه «هفت» از شبکه سه به شبکه نمایش / احتمال بازگشت افخمی به برنامه هفت

سی و یک نما - محسن برمهانی معاون سیما در گفتگو با رادیو نمایش درباره برنامه های ویژه تلویزیون در ایام برگزاری چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر توضیح داد:

"هرچقدر جشنواره های کشور به سمت آحاد مردم برود طبیعتا استقبال سازمان صداوسیما به عنوان رسانه مردم و هم افزایی و تعاملش هم بیشتر خواهد شد.

ما امسال علاوه بر برنامه «هفت» که سرقفلی و جدی است ، برنامه های دیگری هم داریم.

البته «هفت» به جایگاه اصلی آن که شبکه نمایش است می رود و به شکل ویژه در شبکه نمایش خواهد بود و از این پس نیز در سال های آتی در همین شبکه، تولید و پخش خواهد شد.

ضمن اینکه در شبکه های دیگر هم ویژه برنامه هایی در ارتباط با سینما و جشنواره فجر داریم که به صورت روزانه گزارش تهیه و پخش می کنند. یک برنامه تخصصی هم در یکی از شبکه های اصلی داریم که به صورت شبانه و گفتگومحور روی آنتن می رود."

گفتنی است در خبری دیگر بهروز افخمی درباره احتمال حضور دوباره برای اجرا در برنامه «هفت» می گوید: من برنامه‌های هفت را ندیدم ولی می‌دانم که در آن زمانی که ما برنامه‌ هفت را رها کردیم، باید رها می‌کردیم؛ یعنی در چند هفته آخر خیلی احساس پوچی می‌کردم و فکر می‌کردم خیلی تکراری شدم و حرف‌هایم را زده‌ام. حس می‌کنم که اگر می‌خواستیم تاثیری بگذاریم، گذاشتیم و همه متوجه شدند که ما چه چیزی می‌گوییم؛ چه موافق و مخالف باشند و چه عمل کنند و نکنند، حس می‌کردم که ما از این جا به بعد اگر در برنامه بمانیم، تکراری هستیم. بنابراین خودم دلم می‌خواست برنامه را رها کنم.

وی اضافه کرد که الان ممکن است اگر دوباره مسئولیت برنامه هفت به من پیشنهاد شود، مجددا مدیریت برنامه را بپذیرم چرا که الان دوره ی خاصی برای سینماست و درواقع هجوم دیگری به سینمای ایران شده و از داخل خود سینما، تلاشهایی برای تخریب سینما اتفاق می‌افتد و ممکن است که الان یک نفر، با رویکرد دیگری برنامه هفت را جلو ببرد.

بنابراین به نظر می رسد بر خلاف گمانه زنی ها؛ احتمالا بهروز افخمی جزو داوران جشنواره فجر پبش رو نیست، مگر اینکه همزمان هم در برنامه هفت مسئولیت داشته باشد و هم داوری انتخاب فیلم ها و در نهایت داوری در انتخاب برگزیده های جشنواره چهل و یکم نیز به او سپرده شود.

به هر حال طبق گفته های اخیر وزیر فرهنگ و ارشاد، طی روزهای اخیر قرار است بالاخره خبرهای مربوط به فیلم های حاضر در جشنواره و اسامی داوران فیلم فجر رسانه ای شود که ما نیز منتظر اخبار دیر هنگام آن هستیم.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید