دوشنبه, 21 تیر 1395 13:09

گلایه کامبیز دیرباز از تحریف سخنانش در دورهمی / به بازی در اخراجی‌ها افتخار می‌کنم

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
گلایه کامبیز دیرباز از تحریف سخنانش در دورهمی / به بازی در اخراجی‌ها افتخار می‌کنم گلایه کامبیز دیرباز از تحریف سخنانش در دورهمی / به بازی در اخراجی‌ها افتخار می‌کنم

سی و یک نما- کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون شنبه شب در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری مبنی بر اینکه از بازی در چه فیلمی پشیمان هستی٬ به صراحت نام فیلم سرگیجه را آورد. این در حالی است که برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها با تحریف اظهارات صریح این بازیگر، نام فیلم اخراجی‌ها را هم در کنار فیلم مذکور آورده و اعلام کردند دیرباز از بازی در این فیلم پشیمان است!

کامبیز دیرباز در گفت‌وگویی کوتاه با گلایه از این اقدام غیراخلاقی، گفت: من به شدت از اقدام غیرحرفه‌ای این سایت‌ها و خبرگزاری‌ها شوکه شدم و تعجب می‌کنم از اینکه این برنامه از تلویزیون پخش شد و میلیون‌ها نفر برنامه را دیدند و همه متوجه صحبت‌های من شدند.

وی در ادامه افزود‌: اشاره من درباره پیشمانی از بازی در یک فیلم به صراحت درباره کم‌فروش‌ترین فیلم سینما و نقطه مقابل فیلم اخراجی‌ها بیان شد که اسم آن را هم در برنامه آوردم‌. من هیچ اشاره‌ای به پشیمانی از بازی در فیلم اخراجی‌ها نکردم؛ چراکه نه تنها از بازی در این فیلم پشیمان نیستم بلکه به بازی در اخراجی‌ها افتخار می‌کنم و معتقدم این فیلم به نوعی مسیر زندگی حرفه‌ای من را تغییر داد.

دیرباز در پایان خطاب به سایت‌های حاشیه‌ساز گفت: این اقدام شما اوج بی‌انصافی است و مطمئن باشید با این کار به اهدافتان نمی‌رسید.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید