سه شنبه, 16 مهر 1398 12:03

بازیگران ترکِ "مست عشق" معرفی شدند/ می‌توانیم روی گیشه‌ی فیلم در ترکیه حساب کنیم؟

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)
بازیگران ترکِ "مست عشق" معرفی شدند/ می‌توانیم روی گیشه‌ی فیلم در ترکیه حساب کنیم؟ بازیگران ترکِ "مست عشق" معرفی شدند/ می‌توانیم روی گیشه‌ی فیلم در ترکیه حساب کنیم؟

سی و یک نما_ حسن فتحی تولید "مست عشق" را با وجود تمام حواشی و جنجال‌ها آغاز کرد و بعد از انتخاب دو بازیگرِ برجسته و محبوب به سراغ دو بازیگر ترک رفت که هر دو در ترکیه هم معروف هستند و هم محبوب.

دو بازیگری که هر یک در ریتینگ سریال‌های ترکی اثرگزار هستند و "مست عشق" هم می‌تواند روی تاثیر مثبت آن‌ها در گیشه‌ی ترکیه حساب کند. اما این دو بازیگر کیستند و پیشینه‌ی آن‌ها چیست؟ در ادامه‌ی این مطلب شما را با ابراهیم چلیکول و هانده ارچل آشنا می‌کنیم.

ابراهیم چلیکولِ ۳۷ ساله حدود ۱۱ سال پیش پا به عرصه‌ی سینما و تلویزیون ترکیه گذاشت و با سریال‌های "عفت" و بعدتر "عشق سیاه و سفید" که در آن هم‌بازیِ بیرجه آکالای بود؛ به اوج شهرت خود رسید. چلیکول که او را با نام مستعار "ایبو" هم می‌شناسند در سال ۲۰۰۸ با فیلم سینماییPars Narkoterör توانست جای خود را میان مخاطبان و سازندگانِ آثار سینمایی و تلویزیونی باز کند. این بازیگر خوش استایل که پیش از ورود به عرصه‌ی بازیگری به حرفه‌ی مدلینگ مشغول بوده حالا در همکاری با حسن فتحی به عنوان یکی از نقش‌های اصلیِ "مست عشق" به ایفای نقش می‌پردازد.

هانده ارچل بازیگرِ جوان و زیبایِ ترک است که در سال ۲۰۱۲ به عنوان دومین دختر شایسته‌ی آذربایجان برگزیده شد. او با اینکه کارنامه‌ی پرباری در بازیگری ندارد اما از شهرت و محبوبیتِ بالایی در ترکیه برخوردار است. هانده ارچل با سریال "مدرسه دیوانه" شناسانده شد و با حضورش در سریالِ "دخترانِ آفتاب" توانست توجه بسیاری از مخاطبان و منتقدان را به خود معطوف کند.

با توجه به اینکه هر دوی این بازیگران از شهرت و محبوبیتِ بالایی در ترکیه برخوردار هستند به نظر می‌رسد حسن فتحی این‌ بار هم هدفِ درستی را نشانه رفته است چرا که نه فقط در ایران، بلکه در ترکیه هم می‌تواند مخاطبانِ ترک را برای تماشای مست عشق به سینما‌ها بکشاند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید