چهارشنبه, 31 ارديبهشت 1399 16:30

به بهانه تبلیغ سن ایچ با حضور نوید محمد زاده / مثل «پپسی» برای «پله»

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
به بهانه تبلیغ سن ایچ با حضور نوید محمد زاده / مثل «پپسی» برای «پله» به بهانه تبلیغ سن ایچ با حضور نوید محمد زاده / مثل «پپسی» برای «پله»

هما گویا / سی و یک نما- نوید محمدزاده در دنیای هنر و رسانه حکم "سئو" را دارد. اصحاب رسانه می دانند که سئو SEO همان ترفندی است که برای بهتر دیده شدن در فضای مجازی به کار می رود. در مورد محمدزاده فرق نمی کند که خبر چه باشد، از لخت شدن در استخر تا درخشیدن در فیلم سرخپوست با گریمی متفاوت.از لباس های نامتعارف تا فریاد "سمیه نرو".

او هم اکنون یک برند است. باهوش و خوش سلیقه که اگر قرارباشد تبلیغ یک آب میوه را هم بکند، زیر بار هر تیزری نمی رود. اتفاقی که این روزها برای "امین حیایی" با تیزرهای زیراستاندارد و بسیار بد "سس بیژن" افتاده که واقعا "بیژن خون ما رو کلا انداخته است".
حضور ستاره ها در تبلیغات به امروز یا دیروز مربوط نمی شود و یک بیزینس کاملا تعریف شده در دنیای هنر و تجارت است. البته درگذشته فقط اجناس لوکس مثل ساعت، جواهر ، مینک و عطر را شامل می شد و در قرن بیست و یکم به شامپوی ضد شوره ی آقای رونالدو هم رسید.
همانطور که از "دیور"، "کوکوشنل" و "وان من شو"آغاز شد و حالا به رنگ موی آقایان هم رسیده است.
اما مشهورترین تبلیغ جهانی نوشیدنی کدام است:
بله درست حدس زدید. تبلیغ «پپسی» که «پله» اسطوره ی فوتبال در آن بازی کرد و هنوز هم ماندگار است چرا که کلا پپسی یک برند معمولی و منحصر به جغرافیای خاص نبود. یک کمپانی یا کارخانه تولید نوشابه هم نبود. این کمپانی قدرت و درآمدی به وسعت سیاست و اقتصاد جوامع مختلف داشت که در دنیا حکومت می کرد و حتی می توانست نرخ پول را جا به جا کند.
به هر حال اینکه نوشابه ی "سن ایچ" چه بودجه ای برای این تبلیغ در نظر گرفته و یا نوید محمدزاده با چه نگاهی آن را پذیرفته مهم نیست، مهم این است که هر دو هوشمندانه عمل کردند. حالا شما می توانیدبه جای نویدمحمدزاده، چارلیزترون یا اسکارلت جو هانسون را هم در نظر بگیرید که با رایحه ای روح انگیز روی فرش قرمز رفته با ساعت رولکس خود زمان را می سنجند، با گوشواره کارتیه خود بازی می کنند و نوشیدنی هم احتمالا می نوشند و لابد تنها کسی که می تواند توجه آنها را جلب کند، دی کاپریو است که ادوکلنی با اسانس تازه از دالچی گابانا را به خود اسپری کرده است

نوید محمدزاده در این تبلیغ یک دقیقه ای با استانداردی اینستاگرامی در تقلیدی حرفه ای و خوش ساخت همراه فتوشاپ های ظریف وام گرفته از یک تیزر تبلیغاتی مشهورخارجی حاضر می شود که البته در آنجا یک سوپر استار و مدل هالیوودی خانم ازماشین پیاده می شود، در حالی که دوربین روی ساق پاهای اوست و درمیان عکاسان مشتاق از روی فرش قرمز عبور می‌کند اما مثل نوید محمدزاده وارد اتاق گریم نمی‌شود و آب میوه هم نمی‌نوشد.
گفتنی است که اوج ظرافت و خلاقیت این تبلیغ حضور کمرنگ محمدزاده در آن و نداشتن دیالوگ است که قرار است فقط با چهره حرف بزند.(البته که این هم تقلیدی است).

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید