چهارشنبه, 30 مهر 1399 12:10

جایزه بهترین کارگردانی اول جشنواره اسکرین پاور لندن به «فرزند زمین» رسید

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
جایزه بهترین کارگردانی اول جشنواره اسکرین پاور لندن به «فرزند زمین» رسید جایزه بهترین کارگردانی اول جشنواره اسکرین پاور لندن به «فرزند زمین» رسید

سی و یک نما - در ادامه حضوربین المللی فیلم «فرزند زمین» ساخته "مژگان بیات" ، این فیلم موفق به دریافت جایزه بهترین کارگردانی اول از جشنواره اسکرین پاور لندن شد.

 به گزارش سی و یک نما به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم «فرزند زمین» به کارگردانی مژگان بیات در پی حضور جهانی خود، توانست جایزه بهترین کارگردانی اول از فستیوال اسکرین پاور لندن را از آن خود کند. 

photo_2020-10-21_12-05-22.jpg

 این فیلم که پخش بین‌الملل آن بر عهده موسسه تصویر گستر الهه پارسی (Eli image) به مدیریت الهه نوبخت قرار دارد، به تازگی نیز به نوزدهمین دوره جشنواره داکای بنگلادش و بیست و یکمین دوره جشنواره اوهای آمریکا راه یافته است.

«فرزند زمین» در داخل کشور و در جشنواره اصفهان موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شده است. این فیلم همچنین در جشنواره رشد نیز تندیس سیمین بهترین کارگردانی را دریافت کرد.

photo_2020-10-21_12-05-24.jpg

مژگان بیات علاوه بر کارگردانی به عنوان بازیگر نیز در فیلم‌های سینمایی «جانان»، «پریناز» و... به ایفای نقش پرداخته است.

ابراهیم تمهید، هدی نوری‌زاده، مجید فیلی، فاطمه دهقانی و علی توربانه بازیگران اصلی «فرزند زمین» هستند.

این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر داستان زندگی کودکی ١٠ ساله است که با ورودش به سرزمینی جدید زندگی متفاوتی را تجربه می‌کند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید