شنبه, 04 شهریور 1396 19:25

حضور وزیر بهداشت درمراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت/ رشید پور مجری اختتامیه شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
حضور وزیر بهداشت درمراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت/ رشید پور مجری اختتامیه شد حضور وزیر بهداشت درمراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت/ رشید پور مجری اختتامیه شد

سی و یک نما - اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت با حضور وزیر بهداشت و تقدیر از رخشان بنی اعتماد فیلمساز و کتایون نجفی زاده رییس انجمن اهدای عضو برگزار می‌شود.


محمد حمیدی مقدم کارگردان آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت درباره جزئیات این مراسم گفت: این مراسم فردا یکشنبه 5 شهریورماه از ساعت ۳۰ :۱۷ الی ۲۰ در تالار وحدت برگزار می شود و چهره های شاخص سینما و حوزه سلامت، فیلمسازان و مهمانان خاصی به این رویداد دعوت شده‌اند. 
در این مراسم علاوه بر دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، معاونان نیز درمراسم حضور دارند.
ضمن اینکه در این مراسم از مرحوم علی معلم که سال گذشته داور جشنواره بود و وحید نصیریان کارگردان انیمیشن که به تازگی او را از دست داده ایم، یاد خواهد شد.
حمیدی مقدم با اشاره به دو نکوداشت این مراسم توضیح داد: در اختتامیه جشنواره همچنین از رخشان بنی اعتماد فیلمساز شاخص سینمای ایران به دلیل سابقه فعالیت‌های اجتماعی و دکتر کتایون نجفی زاده رییس انجمن اهدای عضو به پاس زحماتشان تقدیر می‌شود.
وی ادامه داد:همچنین برگزیدگان بخش های برنامه های تلویزیونی، فیلم های مستند و دانشجویی و سینمایی جشنواره نیز در این مراسم معرفی می شوند. 
این کارگردان باسابقه که تجربه کارگردانی و اجرای مختلف برنامه های تلویزیونی ، سینمایی و فرهنگی هنری را در کارنامه دارد با اشاره به اجرای مراسم توسط رضا رشید پور خاطر نشان کرد: امیدواریم این مراسم اختتامیه جشنواره سلامت ریتم پرشتاب، مفرح و جذابی داشته باشد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید