دوشنبه, 09 مهر 1403 01:07

عباس یاری از "فیلم‌ امروز" خداحافظی کرد / جدایی گلمکانی از یاری

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
عباس یاری از "فیلم‌ امروز" خداحافظی کرد / جدایی گلمکانی از یاری عباس یاری از "فیلم‌ امروز" خداحافظی کرد / جدایی گلمکانی از یاری سی و یک نما

سی و یک نما - پس از درگذشت  "مسعود مهرابی" صاحب امتیاز مجله‌ی معتبرِ فیلم به رغم تلاش هوشنگ گلمکانی، پسر وی حاضر به واگذاری این مجله‌ی با سابقه به ایشان نشد و مجله فیلم با مدیریت پویا مهرابی در حالی به راه خود ادامه داد که هوشنگ گلمکانی و عباس یاری از تحریریه آن مجله جدا شده و با  لوگوی قدیمی همان مجله، نشریه جدیدی به نام "فیلم امروز" را راه انداختند و بیشتر اعضای تحریریه و نویسندگان را نیز با خود از فیلم به فیلم‌امروز بردند  که با وجود همه تلاش‌ها نتوانست جایگاهِ مجله فیلم را داشته باشد اما باز هم نشریه‌ای قابل قبول و پرمخاطب محسوب می‌شود که گویی حال تحریریه‌ی آن چندان خوب نیست و نگرشی رپورتاژگونه پیدا کرده است.

حالا "عباس یاری" در یادداشتی، جدایی خود از فیلم امروز را اعلام کرده و با ابراز دلخوری از نگاه شخصی‌گرای هوشنگ گلمکانی برای او آرزوی موفقیت کرده.

عباس یاری نوشته است:

همه می‌دانند که در تمام این سال‌ها شخصا دنبالِ هیچ رانتی نبوده‌ام و ورود به کار شخصی و غیر مطبوعاتی،خط قرمزم بوده است. بهرحال شریکم جناب گلمکانی، اعتقاد دارند سلیقه و نگاه ما با هم جور نیست.

-- ما در ابتدایِ بنیانگذاری «فیلم امروز»، مثل گذشته طی اقرارنامه‌ای، متعهد شدیم که در امور معنوی و مالی آن شریک باشیم اما با گذر زمان، نگاه شریکم(گلمکانی) بتدریج تغییر کرد و من هم برای آن که سدی در برابر موفقیت‌های بیشترِ این کانونِ خوشنامِ مطبوعاتی نباشم، قلبم را در خانه‌ام جا گذاشتم و بعد از چهل‌و دو سال از این کشتی پیاده شدم!

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید