یکشنبه, 03 اسفند 1399 15:06

عکس‌هایی از پردیس احمدیه که خبر زرد روز شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
عکس‌هایی از پردیس احمدیه که خبر زرد روز شد عکس‌هایی از پردیس احمدیه که خبر زرد روز شد

سی و یک نما - تصاویری از پردیس احمدیه منتشر شده که این تصاویر با تیتر بی‌حجاب و مهاجرت رسانه‌ای شده است.

 این تصاویر که با تیتر بی حجاب و مهاجرت رسانه ای شده، این بازیگر بی حجاب نیست. البته حجابی از نوع مهناز افشار!! و بیشتر با نگاه مدلینگ.

photo_2021-02-21_13-38-48.jpg

پردیس احمدیه متولد ۸ تیر سال ۱۳۷۱ در تهران و فارع التحصیل رشته موسیقی است که در سال ۱۳۸۶ توسط حمید نعمت‌الله برای بازی در فیلم «مقلد شیطان» به افشین صادقی معرفی شد.

آخرین حضور وی در سال ۱۳۹۸ و در فیلم سینمایی «لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی است که این فیلم هنوز اکران نشده و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر هم فرم حضور را پر نکرد.

بازی او در فیلم "مجبوریم" رضا درمیشیان نیز بازی دیگری از وی است که منتظر دیدن آن هستیم.

pardisAhmadiee.jpg

او در ششمین جشنواره فیلم شهر در سال ۱۳۹۶ برای فیلم لاک قرمز به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت. وی همچنین نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در نوزدهمین جشن سینمای ایران شد.

کلاس هنرپبشگی (علیرضا داوود نژاد)، دلم می خواد (بهمن فرمان آرا، تگرگ و آفتاب (رضا کریمی)، خانه دختر (شعرام شاه حسینی، لاک قرمز ( جمال سید حاتمی)، خفه گی (فریدون جیرانی) ، سرکوب (رضا گوران)، تومان (مرتضی فرشباف) دیگر آثاری هستند که پردیس احمدیه در آنها حضور داشته و نشان می دهد که وی در انتخاب نقش هایش دقت دارد و از طرفی کارگردان های مهمی نیز به بازی او اعتماد می کنند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید