چهارشنبه, 08 دی 1395 11:26

فروشنده نامزد جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان جامعه منتقدان فیلم آنلاین شد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
فروشنده نامزد جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان جامعه منتقدان فیلم آنلاین شد فروشنده نامزد جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان جامعه منتقدان فیلم آنلاین شد

سی و یک نما- "فروشنده" فیلم اصغر فرهادی یکی از نامزدهای جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان جوایز سالانه جامعه منتقدان فیلم آنلاین است.

 

اسامی نامزدهای بیستمین دوره جوایز سالانه جامعه منتقدان فیلم آنلاین (OFCS) متشکل از نویسندگان سایت‌های سینمایی معتبر، سه‌شنبه شب اعلام شد.

"فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی از ایران در بخش بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان با فیلم‌ فرانسوی "او" به کارگردانی پل ورهوفن، "مستخدم" به کارگردانی پارک چان-ووک از کره جنوبی، تونی اردمان" به کارگردانی مارن آدی از آلمان و فیلم شیلیایی "نرودا" به کارگردانی پابلو لارین، رقابت می‌کند.

فیلم‌های "لا لا لند" به کارگردانی دامین شازل و "مهتاب" به کارگردانی بری جنکینز، هر یک با هفت نامزدی، پیشتاز نامزدهای این دوره جوایز OFCS هستند که اسامی برندگان آن سوم ژانویه 2017 (14 دی) اعلام می‌شود.

فیلم‌های "منچستر بای د سی" به کارگردانی کنت لونرگان و "رسیدن" به کارگردانی دنی ویلنو هم، هر یک در شش بخش شانس دریافت جایزه را دارند.

جامعه منتقدان فیلم آنلاین سال 1997 تشکیل شد. این جامعه شامل بیش از 300 منتقد سینما، روزنامه‌نگار، محقق و مورخ در ایالات متحده، کانادا، اروپا، آمریکای لاتین و منطقه آسیا پاسیفیک است و در نوع خود یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین گروه‌هایی است که هر سال بهترین‌های دنیای سینما را انتخاب می‌کنند.

"زیبایی آمریکایی"، "پیرمردها کشوری ندارند"، "قفسه درد"، "آرگو" و "12 سال بردگی" از برندگان جایزه بهترین فیلم به انتخاب OFCS در سال‌های اخیر هستند که در نهایت برنده جایزه اسکار بهترین فیلم هم شدند.

این جامعه سال گذشته "مکس دیوانه: جاده خشم" به کارگردانی جرج میلر را به عنوان بهترین فیلم سال انتخاب کرد، اما اسکار بهترین فیلم به "مرکز توجه" به کارگردانی تام مکارتی رسید.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید