دوشنبه, 27 آبان 1398 12:23

لغو مراسم و فرش قرمز های سینما در چند روز اخیر به دلیل بارش برف و بدی آب وهوا

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
لغو مراسم و فرش قرمز های سینما در چند روز اخیر به دلیل بارش برف و بدی آب وهوا لغو مراسم و فرش قرمز های سینما در چند روز اخیر به دلیل بارش برف و بدی آب وهوا

سی و یک نما - طی چند روز گذشته قرار بود چند مراسم اختصاصی ، فرش قرمز و جشن سینمایی در تهران برگزار شود که روابط عمومی این مراسم، از طریق پیامک هایی، لغو آنها را به دلیل بدی آب و هوا اطلاع رسانی کردند.

این مراسم شامل جشن نوشتاری سینما، اکران مردمی سریال کرگردن در هتل لوکس اسپیناس پالاس به صورت رایگان، اکران خصوصی فیلم مطرب در چارسو و اکران خصوصی فیلم سمفونی نهم می شود که در ادامه متن پیامک ها را می بینید:

توجه ....مهم
به دلیل اعلام هواشناسی در خصوص ادامه بارش برف و محدودیتهای ترافیکی روز دوشنبه، ششمین جشن نوشتار سینمای ایران فردا 27 آبان ماه لغو و به زمان دیگری موکول میشود.
خانه سینما

به دلیل بارش شدید برف و مسدود شدن خیابان‌های اطراف هتل اسپیناس پالاس/ مراسم فرش قرمز «کرگدن» برگزار نخواهد شد
مراسم فرش قرمز سریال نمایش خانگی «کرگدن» که قرار بود امشب ساعت ۱۸ در هتل اسپیناس پالاس برگزار شود، به دلیل بارش شدید برف و مسدود شدن خیابان‌های منطقه، منتفی و به زمان دیگری موکول شده است.
زمان و محل برگزاری این مراسم متعاقبا از سوی مدیر روابط عمومی این سریال اعلام خواهد شد.

مراسم فرش قرمز‌ فیلم "مطرب" به دلیل ترافیک سنگین و بارش برف لغو شد
مراسم اکران خصوصی فیلم "مطرب"که قرار بود یکشنبه ۲۶ آبان در تهران برگزار شود به دلیل بارش برف و ترافیک سنگین و مسدود شدن خیابان ها لغو شد و به تاریخ دیگری موکول شد.
متعاقبا تاریخ جدید اعلام خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید