یکشنبه, 22 دی 1398 03:40

خون شد دل قیصر / مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد / نوروزبیگی واکنش نشان داد

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خون شد دل قیصر / مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد / نوروزبیگی واکنش نشان داد مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فجر انصراف داد

سی و یک نما - در حالی که فیلم «خون شد» تازه ترین ساخته ی «مسعود کیمیایی» برای حضور در بخش مسابقه (سودای سیمرغ) سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر انتخاب شده، این کارگردان با انتشار ویدیویی ازحضور در این جشنواره انصراف داد و چنین گفت:

 

«من امسال فیلمی ساختم به نام «خون شد» که در جشنواره فجر هست. من هیچ وقت اهل جشنواره نبودم و سمت و سویم همیشه مردم هستند و نگاه می کنم می بینیم که مردم روزگار سختی را می گذرانند و روزی نیست که خبرهای بد نشنویم. دلم نمی‌خواهد فیلمم در جشنواره فجر نشان داده بشود به دلیل تسلیتی که به این همه آدم دارم. مردمی که مسافر بودند»


اما ساعتی پس از آن «جواد نوروزبیگی» ، تهیه کننده این فیلم درباره انصراف فیلم "خون شد" مسعود کیمیایی واکنش نشان داد
ودر پی اعلام انصراف مسعود کیمیایی از حضور فیلم خون شد در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر و ویدئویی که نیمه شب 22 دی در رسانه و فضای مجازی منتشر شد، جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم به خبرنگار ایلنا گفت :

خون شد از جشنواره فجر کنار نمی‌رود.

وی افزود : فیلم خون شد در جشنواره فیلم فجر حضور دارد و نمایش داده می‌شود اما با احترام به نگاه و نظر آقای کیمیایی، تقاضای ما این است که فیلم در بخش کارگردانی داوری نشود و در مابقی بخش‌ها، مورد قضاوت قرار گیرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید