شنبه, 27 دی 1399 15:46

داوران مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند/ نمایش آنلاین فیلم‌ها در سایت هاشور

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
داوران مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند داوران مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

سی و یک نما - بخش نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دو شکل آنلاین و حضوری ۱ تا ۵ بهمن‌ در پردیس سینمایی ایران مال برگزار می‌شود.

 به گزارش سی و یک نما، اعضای هیئت داوران بخش مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

محمدمهدی عسگرپور، محمدرضا دلپاک، ناصر صفاریان، اسماعیل منصف، بهرام توکلی، روح الله حجازی، رقیه توکلی، اشکان رهگذر و حمیدرضا لطفیان فیلم‌های منتخب بخش مسابقه ملی جشنواره را داوری خواهند کرد.

بخش نمایش فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دو شکل آنلاین و حضوری ۱ تا ۵ بهمن‌ماه ۹۹ در پردیس سینمایی ایران مال برگزار می‌شود.

این رویداد ششم بهمن‌ نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

تمامی فیلم‌های بخش مسابقه بین‌الملل و تعداد ۷۵ فیلم مسابقه ملی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به صورت آنلاین نیز نمایش داده خواهد شد.

سامانه هاشور به عنوان خانه جشنواره سی و هفتم انتخاب شده است و علاوه بر عموم، میزبان هنرمندان و اهالی رسانه و فیلم کوتاه خواهد بود.همچنین سامانه های ودیو و تیوال نیز امکان تماشای آثار را برای عموم مردم فراهم خواهند کرد.

قیمت بلیت هر فیلم برای عموم مردم ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است و همه عواید بلیت فروشی به صاحب اثر تعلق می‌گیرد.

فیلم‌های هر روز جشنواره طبق جدول نمایش از ساعت ۱۰ صبح هر روز در خانه جشنواره و سایر سامانه‌ها بارگذاری شده و برای مهمانان جشنواره تا پایان رویداد و برای سایر مخاطبان تا ساعت ۲۴ همان روز قابل دسترسی است.

اخبار و جزییات مربوط به این رویداد در سایت www.iycs.ir در دسترس است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید