یکشنبه, 27 خرداد 1397 04:30

"پاهای بیقرار" منوچهر هادی در روزهای پایانی تصویر برداری/سریال جدید ایرج محمدی برای شبکه پنج آماده می شود

نوشته شده توسط
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

سی و یک نما- به گزارش روابط عمومی سریال پاهای بی قرار به نقل از ایرج محمدی تهیه کننده این پروژه که از وی سریال های ماندگاری از مرضیه برومند،سیروس مقدم و رضا عطاران را در خاطر داریم گفت:

 

دو روز دیگر فیلمبرداری "پاهای بی قرار" در بلوار ارتش به پایان می‌رسد و گروه تولید به استان مازندران سفر میکند تا سکانس‌های باقی مانده در نوشهر و نقاط اطراف این شهر ضبط شود.

ایرج محمدی تهیه کننده سینما و تلویزیون درباره آخرین روند تولید سریال "پاهای بی قرار" گفت: بیش از نود درصد پاهای بی قرار فیلمبرداری شده است و این روزها در بلوار ارتش در ساختمانی که شخصیت مالک در سریال تاسیس کرده و از معتادان و بی سرپناهان نگهداری می کند ضبط ادامه دارد

وی درباره لوکیشن جدید پاهای بی‌قرار اظهار کرد: دو روز دیگر فیلمبرداری این سریال در بلوار ارتش به پایان می‌رسد و گروه تولید به استان مازندران سفر میکنند تا سکانس‌های باقی مانده در نوشهر و نقاط اطراف این شهر را ضبط کنند

این تهیه کننده در ادامه تصریح کرد: چنانچه در روزهای آینده سکانسی مربوط به تهران باقی بماند، پس از اتمام فیلمبرداری بخش‌های مربوط به شمال و بازگشت از نوشهر، ادامه ضبط در تهران را انجام خواهیم داد.

محمدی با اشاره به اتمام بازی برخی بازیگران افزود: تا این لحظه بازی شاهرخ استخری، مهرانه مهین ترابی، پانته‌آ بهرام در این سریال تمام شده است و مسعود رایگان، بهشاد شریفیان، علی سخنگو، افسانه چهره آزاد و سامان صفری از بازیگرانی هستند که در بخش مربوط به شمال جلوی دوربین می‌روند

وی درباره تدوین پا‌های بی قرار بیان کرد: تدوین سریال "پا‌های بی قرار" همزمان با فیلمبرداری پیش می‌رود و تا کنون بیش از ۹۰ درصد آن انجام شده است.

محمدی زمان احتمالی اتمام تولید سریال پاهای بی‌قرار را پایان تیرماه دانست و درباره استقبال مخاطبان از این سریال توضیح داد: هر گروه تولیدی اعتقاد به کارش دارد و امیدوار است که مخاطب از اثری که می‌سازد استقبال کند. گروهی حرفه‌ای پشت تولید سریال "پاهای بی‌قرار" حضور دارند، گروه نویسندگی سریال متشکل از بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان، منوچهر هادی به عنوان کارگردان و عوامل پشت دوربین اعم از گروه تولید، صحنه، لباس، گریم، صدا، تصویر، بازیگران و گروه تدوین نیز زحمات زیادی کشیده‌اند و امیدواریم سریال خوب و به یادماندنی از خود به جا بگذاریم.

محمدی با اشاره به آخرین وضعیت سریال "آرماندو" نیز خاطرنشان کرد: ما آرماندو را تولید کرده و به سازمان صدا و سیما تحویل داده ایم تا در موقعیت مناسب تصمیم گیری کرده و پخش شود.

گفتنی است؛ سریال "پاهای بی‌قرار" به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی تولید می‌شود و از شبکه پنج سیما به روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه خانوادگی و اجتماعی در دو فصل گذشته و حال، ماجراهای دو خانواده را در پیش از انقلاب اسلامی ایران تا عصر حاضر به تصویر کشیده و در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته  می‌شود.

فیلمبرداری فصل سوم و دوم سریال پا‌های بی قرار در سال ۹۶ به پایان رسیده و گروه تولید پس از طی مدتی استراحت فیلمبرداری فصل اول را کلید زدند که همچنان ادامه دارد.

مسعود رایگان، افسانه چهره آزاد، مهرانه مهین ترابی، پانته بهرام، حمید گودرزی، آرش مجیدی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، مهدی صباحی، افسانه ناصری، سمیرا حسن‌پور، سیروس همتی، پویا امینی و سامان صفری در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

ایرج محمدی و مهران مهام سال های زیادی به عنوان زوج تهیه کننده در تلویزیون فعالیت داشتند که به تازگی به صورت مستقل تهیه کنندگی سریال های تلویزیونی را ادامه می دهند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید